2013. szeptember 27., péntek

Kami-sama no Inai Nichiyoubi

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, szeptember 27, 2013


























Tartalom:
"Isten hétfőn teremtette a világot...
Kedden Isten elválasztotta a rendet a káosztól...
Szerdán elrendeztet az összes számot...
Csütörtökön engedélyezte az apály és a dagály idejét...
Pénteken Isten feltárta a világ minden zegzugát.
Szombaton pihent.
És vasárnap Isten...
elhagyta a világot
A menny és a pokol túl zsúfolt. Nem tart már soká, míg a világ is azzá válik. Ah, elbuktam... Isten ezeket a szavakat hagyta hátra és az emberek többé nem haltak meg. Még ha a szívük meg is szűnt dobogni, még ha el is rohadt a húsuk, a holtak továbbra is mozogtak. Azt mondják, hogy az emberek megmentése érdekében Isten egy utolsó csodát küldött erre a világra: a sírásókat.
Csupán egy sírásó ásta sír biztosíthat békés álmot egy nyughatatlan halottnak.
Főszereplőnk Ai egy sírásó. Egy kis faluban lakik, ahol a lakosok nevelték fel, miután 7 évesen elvesztette az anyukáját. 5 évvel később azonban nyugodt élete teljesen felfordul, amikor egy férfi érkezik a falucskába és mindenkit megöl..."


Véleményem: Éppen ma fejeztem be. Hát nem is tudom mit mondjak róla. Az eleje érdekes volt, aztán nekem kissé ellaposodott és a vége az tetszett. XD Maga a sztori, szerintem elég jó és eredeti.  Volt olyan rész, amin a szemet forgattam, mert hülyeségnek vagy idegesítőnek tartottam. De aztán a végén majdnem elsírtam magam ugyanis megható volt a befejezés. ^^ Viszont éppen a végén indultak volna be az események és erre vége lett.(sajnos) Kíváncsi vagyok, hogy vajon
csinálnak-e neki második évadot.

Szerelmi szál: Hát végül is van benne...

Szereplők: A főszereplő Ai, néha nagyon kis buta - de még csak 12 volt, így elnéztem neki. A kedvencem Alice volt, az ő karaktere nagyon tetszett.



Ami nagyon tetszett:
Kb. az utolsó 3 rész.

Ami nem tetszett: 
A  közepe nem annyira jött be.
Kinyírták az egyik szimpi szereplőmet. XD


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review