2013. szeptember 13., péntek

14sai no Haha (dorama)

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, szeptember 13, 2013
Tartalom: "Ichinose Miki eleven, vidám, jól nevelt középiskolás lány. Egy nyáron szerelmes lesz egy fiúba, akitől teherbe esik. Miki az egyetlen, aki szeretné, hogy ez a gyerek megszülessen. A szülei, a szerelme és annak anyja, a társadalom, mindenki ellene van. El kell fogadtatnia akaratát szeretteivel, ami nem könnyű feladat. A dorama bemutatja, ahogy a 14 éves lány felnőtté, anyává érik."



Véleményem:
Ez volt az első dorama, amit megnéztem. Itt kezdődött az, hogy szeretem Miura Harumat és hogy más doramákkal is megpróbálkoztam. :D Egyébként nagyon válogatós vagyok a dormmákkal. Nehezen döntöm el, hogy melyiket nézzem meg. (Ráadásul van,hogy megnéznék egyet és vagy nincs hozzá felirat vagy van felirat, de a videót sehonnan se tudom megszerezni hozzá -.-) Mindegy, kicsit elkanyarodtam. XD Szóval ez volt az első dorama, amit láttam. Egy komolyabb hangvételű műről van szó.  Hát mit ne mondjak, jó sokat sírtam rajta. Egyébként pedig nagyon tetszett, mert én szeretem az ilyen komolyabb drámaibb darabokat. A színészeket is nagyon szerettem. (Miura *-*) Szóval nem lehet panaszom erre a sorozatra. Már négyszer láttam, de még mindig tudok rajta sírni. ^^


Ami nagyon tetszett: 
Miura Haruma :P
Az Oppening zene. *-*
Az egész film, nagyon tetszett!!!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review