2013. szeptember 23., hétfő

Hana Yori Dango - A film

Bejegyezte: 1995 dátum: hétfő, szeptember 23, 2013
Tartalom:

A tartalom spoilert tartalmaz az előző két évadra nézve.
Tsukasa és Tsukusi végre együtt lehetnek, megkezdődhetnek az esküvő előkészületei. De a szerelmüknek ki kell állnia még egy utolsó akadályt. Ellopják a  Domyoji család ereklyéjét - egy tiarát -, amit Tsukusinak az esküvőn kellene viselnie. Ha nem szerzik vissza, akár az esküvő is meghiúsulhat. Főhőseink útra kelnek, hogy visszaszerezzék az ékszert. Sok akadállyal néznek szembe, vajon a szerelmük kibírja?



Véleményem:
Óh nem bírtam ki, hogy ne nézzem meg rögtön a második évad utolsó része után.... XD Kb. éjjel háromkor fejeztem be.
Aranyos befejezése volt a történetnek, ez a két órás film. :)
Még mindig a második évad a kedvencem, de ezt a befejezést is nagyon szerettem. ^^ Így kaptam egy kerek-egész történetet. Ebben a filmben kicsit megkedveltem Domyoji anyját is. A végén pedig van némi csavar is. :) Tetszett. Az egész sorozat tetszett. Következőnek szerintem, a koreai változatát nézem meg. (arra is kíváncsi vagyok)

Ami nagyon tetszett:
 Nagyon tetszett az esküvő és.... :P hááát, amikor Tsukusi elmondja, hogy teljesült az álma. ^^











0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review