2013. szeptember 10., kedd

A nagy Gatsby

Bejegyezte: 1995 dátum: kedd, szeptember 10, 2013







Tartalom: "A húszas évek Amerikája igazán a korlátlan lehetőségek hazája: ahol minden lehetséges és semmi sem tilos. Jay Gatsby (Leonardo DiCaprio) New York-környéki luxusvillájában a fényűző partik, a titokzatos múlt és ismeretlen eredetű vagyon embere. Különös, magányos férfi, akiről csak annyit tudni: nagyon tud és nagyon szeret élni - és élvezi, ha hatalmas, a pezsgőtől és gazdagságtól bódult vendégsereg veszi körül. Ám amikor véletlenül összeismerkedik egy szegényebb szomszédjával (Tobey Maguire), neki elárulja furcsa szokásainak titkát: egész életét arra tette fel, hogy visszaszerezze fiatalkori szerelmét (Carey Mullingan). Minden tettét ennek rendeli alá, minden bűnét ezért vette magára. Amikor azonban találkozik végre a lánnyal és annak férjével, a történet egészen másképp alakul, mint annyi éven át tervezte."


Véleményem:
Igazából azért néztem meg, mert az egyik legjobb barátnőm nagyon szerette volna megnézni -ugyanis nagy Leonardo rajongó és gondoltam, akkor már én is meglesem. Viszont nem bántam meg, hogy én is rászántam magam, mert nagyon tetszett. Nem tudtam mire számítsak - Nem néztem trailert. Nem olvastam el a tartalmát se- , így a film első 30 percében nem tudtam, hogy most akkor miről szól. (Mondjuk jobb volt így. Legalább gondolkodhattam, hogy miért teszi Gatsby azt, amit.) Persze utána a kérdéseimre választ kaptam és mit ne mondjak, aranyosnak találtam ezt az alaphelyzetet. Igaz mondjuk, hogy a történet átmegy -sajna- drámába, de oda voltam DiCaprio-ért, szerintem nagyon jól alakított a filmben. A végén pedig nagyon sajnáltam. Ráadásul nagyon életszerű volt a történet, a végkimenetele és az emberek viselkedés. :/



Ami nagyon tetszett: 
A zenék!!!
Szálló függönyök. (Olyan szép volt)


Érdekesség: Regény alapján készült.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review