2013. szeptember 8., vasárnap

It Started With A Kiss

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, szeptember 08, 2013
Tartalom:
"A butuska középiskolás lány, Yuan Xiang Qin reménytelenül szerelmes az iskola legjobb tanulójába, Jiang Zhi Shuba. A fiú igazi zseni, sosem kell tanulnia órák után, 200-as IQ-val rendelkezik, és esze ágában sincs a rossz tanuló, semmihez sem értő, butaXiang Qinnel foglalkozni. Ráadásul a lány szerelmes levelet ír neki, amit aztán az egész iskola elolvas, és jól megalázzák a visszautasított lányt.
A szerencsétlenségek sora nem ér ezzel véget, Xiang Qin és papája új házba költöznek, ami aztán egy enyhe földrengéstől azonnal össze is dől, s fedél nélkül maradnak. Yuan papa rég nem látott iskolai legjobb barátja, Li jelentkezik náluk, és felajánlja, hogy náluk lakhatnak. A beköltözéskor kiderül, hogy a nagylelkű és nagyon gazdag Li nem más, mint Jiang Zhi Shu édesapja.Xiang Qinnek így egy fedél alatt kell laknia a fiúval, akibe szerelmes, és aki ridegen, hidegen viselkedik vele és folyton megalázza. Közben pedig Xiang Qin szívéért harcol osztálytársa, Ah Jin, a lány azonban nem akar tudomást venni a fiúról. Felbukkan Pei Zi Yu is, aki harcba száll Jiang Zhi Shu figyelméért.
Xiang Qin trükkel ráveszi a fiút, hogy segítsen neki felkészülni egy nehéz vizsgára, s tanulás közben a fiú elkezdi megkedvelni a hebehurgya a lányt, bár még magának sem meri ezt beismerni."


Véleményem:
Egy újabb Itazura na kiss filmfeldolgozás. Ezúttal a tajvani. Tudni kell, hogy egy rész kivételével az egészet felirat nélkül néztem meg. Bárhol kerestem hozzá videót... nem találtam. Online több helyen is fenn volt, de csak angolul és ahhoz a feliratot nem tudom beilleszteni. No mindegy, talán csak én vagyok ilyen szerencsétlen. XD Azért így is megnéztem. :D Szóval... az alap sztori az nem változik, hiszen ugyanannak a mangának, animének a feldolgozása. (Ezért is nem bántam, hogy felirat nélkül nézem, mert azért nagyjából értettem miről van szó.) Ez a feldolgozás is tetszett. :D Itt jobban tetszett a férfi főszereplő... nem tudom miért, nekem Ő szimpibb volt. ^^ (Joe Cheng) /Na persze a koreai, férfi főszereplő is nagyon jó és őt is nagyon szerettem/

Ami nagyon tetszett: 
Az utolsó rész végén a bakik ^^ Joe Cheng mekkorát esett XD



They Kiss Again

Ja és végül nem feledkezhetek meg arról, hogy ehhez a műhöz is készültek plusz részek.(Amolyan második évad) A tartalom spoilert tartalmaz az előző részekre vonatkozóan, szóval, ha még nem láttad és nem akarod tudni mi történik főhőseinkkel jobb, ha nem olvasod el. :D

Tartalom:
"Xiang-qin (Ariel Lin) és Zhi-shu (Joe Cheng) immáron házasok, ám az együttélés korántsem könnyű. Már a nászútjuk során számos problémába ütköznek és a fiúnak csábítója is akad. Zhi-shu mindent megtesz, hogy megpróbálja önállóságra nevelni szeleburdi feleségét, aki eme igyekezetét bántásnak véli, s emiatt sokszor összekapnak, a lány még otthonról is elköltözik dühében. Amikor a nővériskola egyik férfi növendéke udvarolni kezd Xiang-qinnek, Zhi-shunak egy korábban soha nem látott érzéssel is szembe kell néznie: a féltékenységgel. Az összezavarodott fiú nem tud mit kezdeni az érzéssel, s hideg nemtörődömséggel palástolja azt – teljesen porig sújtva ezzel feleségét, aki férje hideg viselkedését látva azt hiszi, kedvese már nem szereti. Közben egy félreértett terhesség is borzolja a kedélyeket, Zhi-shunak pedig az orvosi egyetem elvégzése után be kell vonulnia katonának. A sorozat első szériájában Xiang-qinbe szerelmes Jin(Jiro Wang) egyre közelebb kerül a cserediák Christine-hez, Xiang-qin legjobb barátnőjének pedig gyermeke születik."

Véleményem: A They Kiss Again nagyon tetszett. Talán még jobban, mint az eredeti sorozat. Nagyon cuki, aranyos, vicces és romantikus is. Ráadásul 20 részes! *-*  IMÁDTAM!!!!

Ami nagyon tetszett: 
Az első rész *-*

SPOILER!!!
Amit bántam -bár a koreaiból is hiányoltam-, hogy az animével ellentétben itt nem születik babájuk. :(



2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én is pont, így jártam :D Videót nem találtam hozzá, viszont én is megnéztem attól még. Nekem is nagyon tetszett!!!

1995 írta...

Hát igen, de azért így is nagyon jó volt. ^^ Köszi a kommentedet.

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review