2017. április 9., vasárnap

A szépség és a szörnyeteg

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, április 09, 2017
Tartalom:
"A szépség és a szörnyeteg Belle varázslatos utazásának története; az eszes, gyönyörű és független ifjú hölgyet kastélyába zárja egy szörnyeteg. Félelmeit leküzdve a lány összebarátkozik új, kényszerű otthona elvarázsolt személyzetével és végül képes lesz arra is, hogy meglássa a gyöngéd, érző szívű herceget a szörnyeteg rettentő külleme mögött."




Véleményem: 
A mai napon mozizni voltunk a Németországból haza látogató barátainkkal és erre a filmre esett a választás. :D
Természetesen 3D-ben. Plusz mivel kicsik is jöttek velünk és rajtam kívül senki sem szereti a feliratos filmeket, ezért szinkronosan néztük. (Amivel amúgy semmi gondom nem volt. Bár tény, hogy én nem vagyok annyira finnyás a szinkronokra, mint egyesek. :D)
Szóval amikor először meghallottam, hogy az egyik kedvenc Disney mesémnek élőszereplős filmje lesz... Nos én nem örültem.
Egyáltalán nem.
Nagyon szkeptikusan álltam a dologhoz és azt gondoltam, hogy elfogják rontani. De ahogy egyre több info jelent meg róla és megjelent az első trailer is, annál jobban kezdtem azt érezni, hogy muszáj lesz moziban megnéznem.
Végül nem bántam meg, hogy így döntöttem. A film szuper volt. Nagyon tetszett.
Bár szerintem azért is, mert magán a sztorin szinte semmit sem újították.
(Hát nem hiába... A szépség és a szörny, úgy jó, ahogy van. :P)
Viszont, amit újítottak az meg nagyon jó volt. Sőt néhány háttér történeti elemet még hozzáadtak. Plusz a logika bibiket javították.
Aztán ejtsünk szót a látványvilágról, amibe szerintem senki sem köthet bele. Fhúúúú, hát elképesztően részletgazdag és gyönyörű volt.
Plusz a dalok; Nagyon örültem, hogy a régi mese dalokat is megtartották. *-* Viszont az újak is nagyon szépre sikeredtek. Nekem talán leginkább a Szörnyeteg dala tetszett. (Viszont abból kivételesen az angol változatot részesítem előnyben. Lehet azért, mert azt előbb hallottam. xD Amúgy a magyar is szép volt. )
Végül pedig a szereplők. Jó volt a színészi játék és az arcmimika. Mindenki alakítás nagyon tetszett és szerintem mindenki nagyon illet a szerepére. Pedig én nem vagyok oda Emma Watson-ért. Nincs vele bajom, csak egyszerűen nem vagyok az a megszállott fan, aki mindenképpen őt akarta ebbe a filmbe. :D Plusz a Harry Potteren kívül csak egyetlen egy másik filmjét láttam és az nem tetszett. (Amúgy mekkora már, hogy egy csomóan őt avatták fel Belle-nek már akkor, amikor még se híres se hamva
nem volt a film változatnak. :D Mennyire boldogok lehettek azok a rajongó. :P)
A szörny az irtó cuki volt, olyan simizni valóan nézett ki. xD Nagyon jól megoldották a mimikáját is.
És lehet fura, de nekem a kedvencem Gaston és  Le Fou voltak.
Ők ketten hatalmasat alakítottak. *-* Én mindig nagyon vártam, hogy újra és újra feltűnjenek.
A legvégén pedig bizony elmorzsoltam pár könnycseppet. Bár én tudtam, hogy úgyse fogom kibírni sírás nélkül. xD Kicsikén a mesén is bömböltem. xD
Szóval el se hiszem, hogy ezt mondom; Ez nagyon-nagyon jó volt és nem rontották el kiskorom egyik legnagyobb kedvencét. Az a két óra szinte elröppent. :)


Ami nagyon tetszett: 
Úgy összességében.

Ami nem tetszett: 
...



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review