2017. április 2., vasárnap

Kuzu no Honkai

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, április 02, 2017
Tartalom:
"A 17 éves Awaya Mugi és Yasuraoka Hanabi ránézésre egy ideális középiskolás pár, hiszen mindketten népszerűek és nagyszerűen kiegészítik egymást. Azt azonban a kívülállók nem is sejtik, hogy a románcuk csak látszat, miközben a pár mindkét tagja valaki másba szerelmes reménytelenül. Mugi a fiatal tanárnő Minagawa Akane iránt táplál gyengéd érzelmeket, míg Hanabi szintén az egyik tanáráért rajong, aki a családja régi ismerőse. Ők ketten csak azért vannak együtt, hogy egy érzelmektől mentes testi kapcsolat formájában enyhítsék egymás magányát, de ez már nem sokáig folytatódhat így…"



Véleményem: 
Szinte el sem hiszem, de hosszú idő óta először végig néztem egy animét, ami nem egy részes volt. xD

Szóval ebben az animében aztán minden van: Erotikus jelentek(de nem a gusztustalan fajtából), kínlódás, szerelmi sokszög, meleg karakter, diák-tanár viszony és még sorolhatnám.

Amikor még csak az közepén tartottam a sorozatnak ezt írtam magamnak kis megjegyzésként: Kétlem, hogy ez az anime és én jóban leszünk. Túlzottan élet szagú és azt nem igazán szeressem. Plusz egyes részek, megnyilvánulások, viselkedési formák rohadtul bosszantanak. 
De! Kíváncsi vagyok, hogy ennek a sok kavarásnak mi lesz a vége… 

Nos, ez a végére sem változott. Továbbra is bosszantó tudott lenni és továbbra is úgy éreztem, hogy ez nekem túl reális. Viszont azt se mondhatom, hogy rossz volt. Csak annyi, hogy amikor elkezdtem valami egészen mást vártam és nem is hittem volna, hogy ennyire furcsa irányt fognak venni a dolgok. xD

Nem lett ugyan kedvenc. De fenntartotta az érdeklődésemet és igenis tudni szerettem volna, hogy mi lesz a vége. 
A végével kapcsolatban pedig csak annyit: Hát nem ezt vártam. xD De nem gond, elfogadom ezt a befejezést és igazából nincs vele bajom.

Szerintem az animét körüllengi egy bizonyos sajátos stílus és báj. 
Aki szereti a realisztikus műveket, azoknak mindenképpen ajánlott. 
A grafikája és a zenéi is nagyon jók. 
A karakterek... Hááát... 
Érdekesek, eléggé érdekesek... Nem mondhatnám, hogy bármelyiküket is különösebben meg lehet szeretni, de megvan a maguk stílusa és motiváltsága. Mondjuk jó néhány döntésükkel nem értettem egyet. Bár azért Akane-t a végén már egészen bírtam. :)
Szóval összességében nem volt ez rossz. :D


Ami nagyon tetszett: 
Grafika. 
Az első pár rész.

Ami nem tetszett: 
Volt pár dolog, amiért nem voltam oda.





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review