2017. április 15., szombat

The Walking Dead 7. évad

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, április 15, 2017
Spoilert tartalmazhat az előző évadokra nézve!!!
Tartalom: 
A Megváltók elleni küzdelem nem úgy végződött, ahogy Rick remélte. Hatalmas veszteségeket kellett elszenvedniük, mely mély nyomot hagyott mindannyiukban.
Alexandira helyzete kilátástalannak tűnik... Ám hőseink nem adják fel.
Vajon van esélyük Negan ellen?
Vagy örökké a Megváltók csicskásai maradnak?



Véleményem:
Ez az évad nem volt a kedvencem, de azért nem utáltam annyira, mint sokan mások. :D
Tény, hogy az első rész erősen kezdett és utána nem volt túl sok akció.
A főszereplőket lelkileg erősen megterhelte az a sok szar, ami a vállukra nehezedett. Mindenki elvesztette már minimum egy-két szerettét. Épp ezért kicsit rámentünk a lelkizős, agyalós vonalra is.
Kissé leülepedett a sztori.
Ráadásul kinyírták az egyik kedvencemet!!!
Néhány szereplő pedig olyan hülye döntéseket hozott mérgében, csalódottságában és elkeseredésében, hogy csak fogtam a fejem…  -.-"
De szerintem kellett most ez az átvezetés szerűség. (Mert én ezt az évadot annak tekintem; átvezetésnek.)
Főhőseink megalapozták a szövetség alapjait.
Negan-t pedig imádom.
Lehet, hogy ő a főgonosz és lehet, hogy egy köcsög állat… De mindezt nagyon jól csinálja. Szinte mindenki eltörpül mellette. Nem csak szimplán gonoszkodik, de még pszichológiailag is kikészíti az áldozatait.
A befejező résszel kapcsolatban: Az első kb. 25 perc unalmas volt. Legalábbis nekem. El is gondolkodtam rajta, hogy most komolyan ez lesz a befejező rész?
Aztán ott volt az a fordulat. XD Csak lestem… Rohadt jó volt. :D
Ezek után kíváncsi leszek a kövi évadban mi lesz.



Ami nagyon tetszett: 
Negan.

Ami nem tetszett: 
Néhány rész nagyon unalmas volt. xD



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review