2017. április 1., szombat

Annie

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, április 01, 2017
Tartalom: 
Annie (Quvenzhané Wallis) árva, és élvezi. Nem mintha bármi vicces lenne az árvaházi mindennapokban: a gonosz főnéni (Cameron Diaz) legalább is mindent elkövet, hogy megkeserítse védtelen neveltjei életét. De a kislányok hada – és leginkább a cserfes, mókás, ötletekből kifogyhatatlan címszereplő – szerencsére mindig okosabb, gyorsabb, ravaszabb nála. A nevelőnő és az árvák közti háborúskodás talán sosem érne véget, ha Mr. Stacks (Jamie Foxx), a milliomos iparmágnás nem indulna a polgármester-választáson. Kampánya részeként kiválaszt egy árvát, magához veszi, és ha újságírót vagy fotóst lát a közelben azonnal igyekszik jó apaként viselkedni. Annie persze az új környezetében sem nyughat: igazságérzete és humorérzéke alaposan felforgatja az egyszerű pénzember mindennapjait – és olyan érzéseket kelt életre benne, amelyekről nem is tudta, hogy léteznek.



Véleményem: 
Meglehetősen szkeptikusan kezdtem neki a filmnek. Túlzottan nem is vágytam a megnézésre, de Snitt-en jelentkeztem egy kihívásra, ahol minden hónapban kiválasztanak egy filmet a várólistámról és azt kell megnéznem. :D A márciusi filmem pedig az Annie lett.
Amikor elkezdtem a filmet még mindig bennem volt az a tipikus "jajjj" érzés. xD
Azt hittem, hogy halálra fogom unni magam.
A film nem túl eredeti. Kissé sablonos és kiszámítható. Nem sok minden történik benne. Sok időt dalok töltenek ki. Mivel ez egy musical.
Szóval megvannak a maga hibái, de nekem tetszett.
Volt pár rész, ahol könnybe lábadt a szemem a meghatottságtól. A szereplők pedig nagyon aranyosak voltak és kedvelhetőek.
Annie karaktere szerintem igazán tünemény és a gyerekszínész nagyon jól hozta.
A dalok pedig szintén tetszettek. Kettő volt, ami igazán megragadott: The City's Yours és az Opportunity.
Szóval összességében ez egy aranyos kis családi film volt. ^^

Ui: Amúgy valamit nem értettem... Az elején Annie-k az iskolából jönnek ki...Tíz éves volt, azaz minimum harmadikos. Akkor, hogy lehet, hogy nem tudott olvasni? O.o



Ami nagyon tetszett: 
A fentebb említett két dal.

Ami nem tetszett:
...




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review