2017. április 17., hétfő

Watashi ga Motete Dousunda

Bejegyezte: 1995 dátum: hétfő, április 17, 2017
Tartalom:
"Főhősnőnk Serinuma Kae, egy kicsit teltebb, másodéves lány. Kae egy fujoshi**, ezért titokban párosítja két fiú osztálytársát, Igarashit és Nanashimát. Történetünk ott kezdődik, hogy az osztály fiú tagjai röplabdáznak, a lányok pedig – köztük Kae, és barátnője is – szurkolnak. Kae túlságosan is elkalandozik a perverz fantáziálása közben, és éppen ezért nem veszi észre, amikor Nanashima nekiütközik, a túl heves játék közben. Amíg Kaet elviszik a nővérszobába, megismerkedünk még 2 fiú szereplővel, nevezetesen Shinomiyával, és Mutsumival. A gondok ott kezdődnek, amikor Kae hazamegy, és elkezd játszani kedvenc játékával a Mirage Saga-val, amiben Shion, a kedvenc karaktere meghal. Kae ezt hatalmas tragédiaként éli meg, éppen ezért nem is megy iskolába egy jó darabig, és drasztikus fogyásnak indul. A szobájába bezárkózva, testvére és édesanyja próbálja kirángatni ágyából a lányt, ám amikor meglátják őt, tátva marad a szájuk. Az ágyból kikelve Kae, szinte meseszerűen, egy gyönyörű, karcsú lánnyá változott. De ezt ő maga sem hiszi el, ahogyan az iskolába beérve, a többi ember sem. Vajon ezzel az új külsővel hogyan fog beilleszkedni? Mit fognak gondolni róla a fiúk? Kiheveri valaha Kae, Shion halálát? "





Véleményem:
2015-ben írtam a mangáról.
Ha valakit érdekel, akkor ITT!!! elolvashatja.
De a lényeg igazából annyi, hogy már a manga is nagyon-nagyon tetszett.
Szóval, amikor észrevettem, hogy időközben még anime is készült hozzá... Tudtam, hogy mindenképpen meg kell nézzem.
Először is kiemelném, hogy egész hű maradt a mangához.
Már nem emlékszem mindenre -hiszen rég olvastam és még nem is olvastam végig-, de a kedvenc jeleneteim benne voltak, aminek nagyon-nagyon örültem. :D
Az utóbbi időbe ez az anime tetszett nekem a legjobban. Két nap alatt bedaráltam az egészet. Ez pedig a mostani nagy anime krízisemhez képest hatalmas szó.
Végre egy darab, amin tényleg lehetett nevetni és nem csak azon a "fejemet az asztalba verem, mert ez annyira gáz" módon.
Kae egy kifejezetten szerethető főhősnő, akivel sokan együtt tudnak érzeni. Mivel egy otaku és azon belül is Yaoi fan. (Én mondjuk sosem szeretem ezt a műfajt, de még így is jókat vidultam és néha a lelkesedésével a kis 14-15 éves önmagamra emlékeztetett. xD) Ezért gondolatban sokakat összeboronál és ez alól az osztálytársai sem lehetnek kivételek.
Aztán amikor a figyelem felé irányul, akkor meg kell tanulnia kezelni azt.

Kifejezetten tetszett, hogy bár lefogyott és négy fiú is szeretne a kegyeibe kerülni... Az ő személyisége nem változik meg egyik napról a másikra. Ugyanúgy otaku marad és ez sok-sok vicces jelenetet eredményez.
Arról már nem is beszélve, hogy a fiúk rivalizálása is milyen poénos.
Amúgy a srácok karaktere is érdekes. Mindegyiküknek megvan a maga kis személyisége.
Igazából mind a négyüket kedvelem valami miatt. :D
De talán a főkedvenx: Nanashima. Talán azért, mert néha játssza a kemény srácot, aki durva és menő. De közben meg van, hogy kifejezetten szerencsétlen és aranyos. xD
Az is tetszett, hogy eleinte csak Kae szépsége volt az, ami miatt hajtottak a lányra. De ahogy haladt előre a sztori tényleg megszerették őt és elfogadták olyannak amilyen.
Illetve az elején sose hittem volna, hogy Nishina-t is megkedvelem, de ez is megtörtént. :D

Plusz szerintem a maga módján még egyedi is ez a darab.
A szokásos hárem anime-ség kicsit meg lett kavarva. Vannak kifejezetten sablonos elemek, de jól vannak tálalva és az ember remekül szórakozik.
Szóval nekem nagyon tetszett. *-*


Ami nagyon tetszett: 
Vicces.

Ami nem tetszett:
Spoileres lenne. :D


4 megjegyzés:

Hanna írta...

Szia;)
Tudnál abban segíteni, hogy ezeket az animéket hol tudom megnézni? Az ilyen bejegyzéseid mindig meghozzák a kedvemet, hogy ismerkedjem a műfajjal, aztán sehol sem találom a filmeket, amikről írtál:D

1995 írta...

Szia!
Egyszerűen csak beírod a címet google-ba. Hozzá teszed, hogy 1. rész vagy 2. (értelemszerűen amelyik rész következik :D) és rögtön az első találatok között ott lesz az inda-s video.
Én szinte minden animét az inda-n nézek. :D

Hanna írta...

Hú ez volt az egyetlen hely ahol nem néztem. Pedig az internet legmélyebb bugyraiba merültem, hogy megtaláljam. Tipikus:D
Köszi a segíítséget:)
Remélem tetszeni fog! Még sosem néztem animét:D

1995 írta...

Elsőre biztos kicsit fura lesz és lesz néhány kifejezés, amit talán nem fogsz érteni. :D De ez egy nagyon jópofa darab.
Kíváncsi leszek, hogy tetszett-e. :D Majd mindenképp írd meg. Jó szórakozást hozzá! *-*

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review