2015. november 28., szombat

Hétköznapi vámpírok

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, november 28, 2015
Tartalom:
"A négy rémes haver, Viago, Deacon, Vadislav és a nyolcezer éves Petyr próbálja megtalálni helyét a modern társadalmunkban, ami nem könnyű feladat, lévén vámpírok. Nap mint nap szembetalálják magukat a divat, a technika és az internet jelentette nehézségekkel. Petyr szemet vet a huszonéves Nickre, és az örök életet kínálja neki. Ám a többiek nincsenek elájulva a kezdő vérszívótól. Amikor Nick barátja, Stu veszélybe kerül, a vámpír megmutatja, hogy bár a szíve hideg és halott, nem jelenti azt, hogy nem érez semmit."


Véleményem:
Rég írtam filmről, szóval gondoltam itt az ideje egy ilyen értékelésnek is.
Tegnap éjjel - vámpír stílusban xD- megnéztem a Hétköznapi vámpírok című filmet.
Nem űztem hozzá nagy reményeket, de már régóta érdekelt.
És azt kell, hogy mondjam: NAGYON JÓ VOLT!
Eredeti hanggal néztem, szerintem itt a szinkron csak rontana az összhatáson.
Ha unjátok már a sablonos, csilivili vámpírokat, akik a filmekben, könyvekben állandóan
romantikáznak és nem túl valóságosak, akkor nézzétek meg ezt a filmet. :D
Bár tévedés ne essék ez se lesz túl valóságos, de nem is ez a célja.
Nagyon jól lett kiparodizálva a vámpír világ. És mindezt dokumentumfilm szerűen csinálták meg.
Imádtam a szereplőket is :D Mind amolyan sablonok, egy-egy korból, akiket összeraktak egy
lakásba. Plusz a jelenben kell megküzdeniük a vámpír léttel.
A legjobb az, hogy tudtak nekik személyiséget alkotni és éppen ezért kedvelhetőek voltak.
Nagyon jók voltak a párbeszédek és tényleg mindent kellően vámpírosra csináltak.
Amikor arról beszélnek, hogy miért épp a szüzek vérét kedvelik xD Ilyet szólt a Vladislav; Talán így érthetőbb lesz: Ha eszel egy szendvicset, jobban ízlene, ha előtte nem basznák meg XD
Ennél a résznél konkrétan majdnem lefordultam a székről, annyira nevettem.
Akkor van itt még denevér bunyó, röpködés, koporsó és még sorolhatnám. De inkább mindenki nézze meg maga.
Úgyhogy, aki szereti a kicsit sötétebb humort, a szörnyeket és a nevetést az mindenképpen nézze meg :D
Csak ajánlani tudom ^^

Ami nagyon tetszett: 
Összességében az egész

Ami nem tetszett: 
...



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review