2015. november 25., szerda

Mennyei tűz városa

Bejegyezte: 1995 dátum: szerda, november 25, 2015
Spoilert tartalmazhat az előző kötetekre nézve!!!
Tartalom:
"A Végzet Ereklyéi zárókötete
Erchomai, mondta Sebastian. Jövök.
Árnyvadászok
A sötétség visszatér az árnyvadászok világába. Miközben minden széthullik körülöttük, Clary, Jace, Simon és a barátaik összefognak, hogy megküzdjenek a nephilimek valaha volt legnagyobb ellenségével: Clary saját bátyjával.
Sebastiant a világon semmi sem győzheti le; – egy másik világba kell talán utazniuk, hogy esélyük legyen? Életek vesznek oda, szerelmeket áldoznak fel, és minden megváltozik a Végzet Ereklyéinek befejező kötetében."


Én és a könyv: 
Szülinapomra kaptam anyutól :)

Véleményem: 
Hááát, most nincs túl sok időm új könyvek olvasgatására. Jelenleg háromba kezdtem bele, de szegénykéimre nincs időm. Sok a tanulni valóm, meg az itthon elvégzendő dolgok és, amikor lenne időm, akkor meg olyan hulla vagyok, hogy inkább csak ülök és bambulok.
Viszont idegesít, hogy szegény blogocskámon nincs semmi új bejegyzés. Így hoztam egy könyvet, amit nem most olvastam, de még nem volt kint az értékelése a blogon. :)
Ez a könyv pedig az egyik kedvenc sorozatom zárókötete.
A végzet ereklyéiről tudni kell, hogy eredetileg három kötetes lett volna, de az írónő hozzádobott még három részt.
A Bukott angyalok városával első olvasásra úgy voltam, hogy; Na, ennek sem tett jót a folytatás. Voltak jó pillanatai, de az egész sorozatból az a legkevésbé kedvelt kötetem.
Az Elveszett lelkek viszont nagyon tetszett és a vége eszméletlen ütős volt. Nekem Sebastian volt az egyik kedvenc szereplőm és abban a részben bőven szerepelt. Alig vártam a befejező részt. *.*
Bár tudtam, hogy lesz egy jelenet, amin tuti hullani fognak a könnyeim. xD
Végül valahogy így tettem le a könyvet:
Óh! TE! JÓ! ÉG! Ez valami fenomenálisan csodálatos és nagyszerű volt!
Sírtam, nevettem, szenvedtem, reménykedtem éééééés ez valami nagyon jó volt! *Fansikítás*
Cassandra Clare egy Istennő! Csodálom és imádom.
Jajjj, hogy én mennyire szeretem Sebastiant! És Simont is annyira megszerettem. Pedig még emlékszem, hogy mennyire utáltam az elején. Végül pedig ő lett a másik nagy kedvencem.
Elég érdekes, hogy a végére egyébként Clary és Jace érdekelt a legkevésbé. Persze még mindig szeretem őket, meg ők a főszereplők, de ők már nem hoztak annyira lázba, mint mondjuk az első részben.
Maga a cselekmény pedig pörgős és nem untam, hanem faltam a lapokat.
És a végén a képregény! Hatalmas önkontóról kellett hozzá, hogy ne olvassam el a könyv befejezése előtt, de valahogy sikerült. Hát én azon is pityeregtem egy kicsit, de közben nevettem is.
Most komolyan, hogy lehet valami ennyire király??????? Úgy imádtam *-*
Nem is tudok semmi értelmeset mondani xD
Emma, siess! Nem bírom sokáig Árnyvadászok nélkül!!!!! (Sajnos Emma kötete még odébb van. De a borító már megvan és gyönyörű O.O)

Ami nagyon tetszett: 
Sebastian és Simon

Ami nem tetszett: 
Spoiler lenne :D

Idézet:
"– Nem készült még olyan film a világon, amiben ne lett volna ilyen.
– Mi nem nézünk filmeket – jegyezte meg Alec.
– A kérdés az, Sebastian néz-e filmeket – mondta Isabelle. – Arra az esetre, ha végül eljutunk hozzá, amúgy továbbra is az a stratégia, hogy bízzuk csak rád?
– Igen, bízzátok csak rám – felelte Jace.
– Ja, jó – bólintott Isabelle. – Egy pillanatra már aggódtam, hogy lesz igazi terv is, mondjuk olyasmi, amihez tarthatnánk magunkat. Tudod, valami megnyugtató."

"Úgyis a magam feje után megyek, és magasról teszek a következményekre."

"– Ne tőlem kérdezd – felelte Jace. – A mostohaapám tömeggyilkos volt, ehhez képest még most is foglalkoztat a véleménye. Erre vagyunk programozva. Apád mindig nagyon jó fejnek tűnt az enyémhez képest. 
– Persze, téged bír – mondta Alec. – Heteroszexuális vagy, és nem sokat vársz el egy apától. 
– Szerintem ezt fogják a sírkövemre vésni. „Heteroszexuális volt, és nem várt el sokat.”"

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review