2015. november 3., kedd

Anime Book Tag

Bejegyezte: 1995 dátum: kedd, november 03, 2015
Erősen kerestem ezt a Book Taget angolul - még videókat is nézegettem -, de csak olaszul és más
beazonosíthatatlan nyelven találtam meg. Mivel egyáltalán nem tudok olaszul és még ismerősöm se nagyon akad, aki tudna, ezért teljesen a google fordítóra kellett hagyatkozom. xD

Így nem biztos, hogy a kérdések valóban így voltak, de azért értelmes dolgokat hoztam ki belőle.

Viszont én ezt a Book Tag-et mindenképpen megszerettem volna csinálni!!! :D


Megjegyzem nem minden animét ismerek ezek közül. :D

1. Dragon Ball: 
Egy könyv lenyűgöző történettel, ami nem elcsépelt. 
Hát én ide A villámtolvajt és Az elveszett hőst választottam. 
Rick bácsi csodás világot épített fel, amilyet előtte még senki más.
Szerintem mind a sztorija, mind a karakterei nagyon egyediek és ami a legeslegfontosabb szerethetőek. 










2. Sana(Kodomo no Omocha): Egy könyv, amiben szó van a családi problémákról. 
(Mondjuk én így zárójelben megjegyzem, hogy nem értem miért ezt az animét választották ehhez a kategóriához, amikor ez olyan vicces. Igaz szó van benne családi problémákról is, de inkább vicces)
Hmmm... Ritkán olvasok ilyen könyvet, az meg még ritkább, ha ilyet veszek. Szóval a polcomon - bármennyire is néztem - csak egyet láttam. 
Ez pedig az Eleanor és Park. Nagy részben ugyan a romantikára is rámegy, de nem hanyagolható el a lány nehéz családi élete. 















3. Sailor Moon: Egy könyv, ami ellopta a szívedet.
Hát ide csakis egy könyvet tudtam elképzelni :D Mégpedig a mostani legnagyobb kedvencemet, aminek már alig várom a második részét: Méreghercegnő *-*








4. Lady Oscar(Versailles no Bara): Egy történelmi könyv, női főszereplővel. 
(Na, ez egy olyan anime, amit még látásból se ismertem eddig xD)
Fhúúú ezzel bajban voltam. Egy történelmi romantikus könyvem sincs. XD
Úgyhogy végül úgy gondoltam a Frigg rokkáját talán ide írhatom. Tartalom alapján ide illő, viszont még nem olvastam :D






5. Pollon(Olympus no Pollon): Egy könyv, ami ellenszenvesnek tűnik, de azt szolgálja, hogy adjon egy kis boldogságot.
(Szintén nem ismerem az animét)
Igazából ezt először nem teljesen értettem. Olyan könyvet hozzak, ami megosztja az embereket? 
Végül úgy voltam vele, hogy a Hex Hallt hozom, ami nem veszi magát véresen komolyan és még szórakoztató is, de azért nem volt számomra 100%-os.












6. Kiss me Yakko(Ai Shite Night): Egy könyv, amiben fontos szerepet kap a zene. 
(Ezt az animét se ismerem, mondjuk elég régi darab)
Na, ilyen könyvem se nagyon akad. Szeretem a zenét, de nem a könyvekben. Valahogy ez kiesik a komfortzónámból. Ebben a könyvben se kap különösebben nagy szerepet a zene, de a főszereplő zenész. 














7. Örökké Pokemon: Egy könyv, amit örökké szeretni fogsz.

Nem kifejezetten egy könyv, hanem egy sorozat az, amit örökké szeretni fogok. Mégpedig a Luxen sorozat. Imádom a humorát, imádom Daemont és Katyt és az egész űrlényes világot. 












8. Mindenki a fedélzetre: Egy könyv, amellyel átélsz ezer kalandot.
(Fogalmam sincs, hogy ez melyik animére vonatkozhat O.o)
Amikor a polcomra néztem egyértelmű volt számomra, hogy erre pontra az Árnyvadászok a legalkalmasabbak. Hisz ki másokkal élhetne át több kalandot az ember, mint velük? :D
Az írónő csodásan csavarja a szálakt, sok harcjelenettel fűszerezi meg a könyveit és mindig kitalál egy remek főgonoszt. 



9. Húzd ki a kártyát Sakura!(Cardcaptor Sakura): Egy könyv tele fantasztikus lényekkel. 

Nos én ide az új könyvemet választottam, amit még be se fejeztem. A könyv a Vörös királynő és a lények akikre gondolok az Ezüstök. Rengeteg képességgel bírnak - pl. gondolatolvasás, tűz feletti hatalom, gyógyítás, hatalmas erő, mágneses képesség stb. És bár külsőleg olyanok, akár az emberek a vérük ezüst színű és más eszméket vallanak. Nagyon érdekesek.









10. Robin Hood: Egy könyv, amiben van egy vonzó, huncut szemű karakter, akitől hevesebben dobog a szíved.
(Nem is értem miért lepődtem meg azon, hogy a Robin Hood animében is van. xD)
Gabriel *-* Jelenleg ő a legnagyobb favoritom férfiszereplő ügyileg. Már ezerszer áradoztam róla, hogy mennyire jól van kidolgozva a karaktere és mennyire megtudom őt érteni.










11. Candy Candy: Egy könyv, ami még a sötét időkben is felvidít. 
(Menten elszégyellem magam... Ezt se ismerem xD)
Nos ide hiába is szerettem volna egyetlen könyvet kiemelni, egyszerűen nem megy. Minden kedvenc könyvem ilyen. Ha szomorú vagyok és csak bele olvasom egybe, máris sokkal jobban érzem magam. De, ha nagyon szigorúnak kell lennem, akkor leginkább azok a könyvek illenek ide, amik még viccesek is.
Szóval ide nagyon sok könyv illik. ^^ 





12. Mizuiro Jidai: Egy könyv édes romantikával és/vagy bonyolult szerelemmel.
(Khm... Most már tényleg xD)
Azért ezt választottam, mert bár nem kifejezetten a romantikára megy rá, mégis szépen van felépítve és imádnivaló, de közben bonyolult is a két szereplő helyzete. :D









13. Detective Conan: Egy könyv, amiben a bűncselekmény egészen a végig megoldatlan marad. 
Na ezt nem volt nehéz kiválasztanom. :D
Hát persze, hogy az Ördög egyetlen barátja. A könyv gyilkosa nehezen adta magát, de végül csak meg lett, hogy ki az. :D










14. Doraemon: Egy könyv, aminek karakterei között vannak állatok.
Hát nincs kifejezetten olyan könyvem, amiben az állatoknak nagyon fontos szerep jutna. Szóval olyat hoztam, ahol azért van jelentőségük, de nem rajtuk van a hangsúly és túl sok szót nem kapnak. A Jók és rosszak iskolájában az állatoknak általában az a szerep jut, hogy a mesék jó szereplőit segítség és szolgálják, illetve egy kis titok is lapul mögöttük. :)










15. Tongari Boushi no Memoru: Éééés ezt kihagytam, mert sehogy se tudtam értelmezni. 
Eredeti szöveg ez volt: Chi taggo? 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review