2015. augusztus 30., vasárnap

Nem vagyok sorozatgyilkos

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, augusztus 30, 2015
Tartalom:
"John Wayne Cleavernek hívnak. 
15 éves vagyok, és a hullák a hobbim.
A terapeutám szerint szociopata vagyok.
De nem vagyok sorozatgyilkos.
John veszélyes, és ezt ő is tudja magáról. Megszállottan érdeklődik a sorozatgyilkosok iránt, de nem szeretne hozzájuk hasonlóvá válni. Pedig óriási a kísértés…
Mivel gyerekkora óta a családja által üzemeltetett halottasházban segédkezik, hozzászokott a holttestek látványához és meg is kedvelte őket. Azok legalább az élőktől eltérően nem kérnek számon rajta minduntalan emberi érzéseket.
Amikor egy brutális sorozatgyilkos elkezdi áldozatait szedni a kisvárosban, kénytelen felülírni a maga számára alkotott szabályokat, amelyekkel eddig kordában tartotta a benne lakozó sötétséget. Nyomozni kezd a tettes után, akiről egyre inkább az a benyomása: emberfeletti képességekkel bír."



Én és a könyv:
Tetszett a cím és a borító. :D

Véleményem:
Kicsit most már összeolvad a trilógia, mivel időközben befejeztem, de azért próbálok elvonatkoztatni. xD
Az írótól először a Részben ember trilógiáját olvastam, ami tetszett ugyan, de nem különösen bolondított magába.
Viszont a Nem vagyok sorozat gyilkos rögtön levett a lábamról. Magával ragadott a történet és John karaktere. John nagyon jól van felépítve, eszméletlen egyedi szereplő. Egyáltalán nem néztem rá fura szemmel a sorozatgyilkos mánia miatt. Tetszett a küzdelme, a szabályai. Megszerettem a kis szociopatát. *.*
A nyomozás része is érdekes a történetnek. Ráadásul szerintem tök jó, hogy nem kell a könyv végig arra várnunk, hogy kiderüljön a gyilkos kiléte. Sőt tök jól megismerjük a gyilkost is. Jobban, mint az áldozatokat. Én éppen ezért a gyilkossal jobban szimpatizáltam. Mivel neki is megvan a maga indítéka. Persze tudom én, hogy nagy gonoszságokat tett és meg kell fizetnie…
A fantasy elem pedig nagyon feldobja az egészet. Engem meg is lepett, mert a könyv elolvasása előtt nem olvastam végig a tartalmat.
Plusz feltűnik egy lány, aki talán később még fontossá válhat. :D Egyelőre viszont kellően távol volt a sztoritól, ami nem is volt baj. Egyáltalán nem hiányoltam a történetből a romantikát. (Pedig én aztán szoktam nyafogni érte xD)
Még így a végére: Hamarosan film is érkezik a könyvből. ^^
Ui: Egyébként nem értem miért néz mindenki furán rám, amikor ezt a könyvet olvasom. xD Oké, érdekes címe van, de csak egy könyv. Látnotok kellett volna az osztálytársaim fejét, amikor meglátták a könyvet. Az osztályfőnökről nem is beszélve. xD

Ami nagyon tetszett: 
Minden

Ami nem tetszett:
...

Idézet:

"– Egyáltalán honnan tudsz ilyeneket? – csattant föl. – Még csak tizenöt éves vagy, az isten szerelmére! Még a lányokat kéne hajszolnod, vagy videojátékokkal játszani.
– Azt mondod egy szociopatának, hogy hajszoljon lányokat?"


"– Bárcsak tudnám, miért! – Mit miért?
– Miért vagy a sorozatgyilkosok megszállottja.
– Mindenkinek van valami hobbija."

"– Nem az a lényeg, hány emberrel végzett – magyaráztam. – Különben is, embert ölni nem jó, hanem rossz dolog.
– Akkor miért beszélsz folyton ilyenekről? – kérdezte Max. 
– Mert a rossz érdekes."


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review