2015. augusztus 28., péntek

Ant-man: Hangya

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, augusztus 28, 2015
Tartalom:
"A Marvel Moziuniverzum következő epizódjában a nézők megismerkedhetnek az eredeti Bosszúállók egyik alapítójával, aki első alkalommal látható a mozivásznon. A Hangya szuperképessége, hogy rendkívül kis méretűre tud zsugorodni, miközben ereje megsokszorozódik. A Scott Lang polgári névre hallgató, rendkívül sikeres tolvaj sorsa úgy alakul, hogy akarva-akaratlanul hőssé válik, amikor segítenie kell egykori mentorának, Dr. Hank Pymnek. A doktor által tervezett speciális Hangya páncélra gonosz erők vetettek szemet, a két férfinak ezért meg kell akadályozni, hogy a különleges öltözet rossz kezekbe kerüljön. Pymnek és Langnek ezért együtt kell dolgoznia, hogy végrehajtsák a tökéletes rablást és ezzel megmentsék a világot."


Véleményem: 
Nagyon szeretem a Marvel filmeket. Mindig izgalmasak és egyben viccesek is. 
Viszont, nem tudom ti, hogy voltatok vele, de én ezt a filmet kicsit se vártam. Megláttam a bemutatót és elhúztam a számat. Hangya? Komolyan?- kérdeztem magamtól. Azt gondoltam, hogy ennél nagyobb hülyeség már biztos nem jöhet. 
Csakhogy megnéztem és tetszett. :D Azt mondjuk nem mondhatom, hogy ez lett az egyik legjobb Marvel film, de ahhoz képest igenis jó lett.
A színészek alakítása tetszett. Főleg a főszereplőt és a barátait kedveltem meg. Lilly aki, Hope Van Dynet játszotta nem nagyon jött be. De nekem ez a nő valahogy nem lett szimpatikus, ezért nem tetszett túlzottan az se ahogy alakított.
A film közepe egy kicsikét unalmas, de aztán azért be indulnak az események. Kapunk jó kis poénokat, csatát, Thomas a gőzmozdonyt és ehhez hasonlókat. :D
Tudom, az embereknek szokása a szinkront szidni. Hát én nem fogom. Nem volt gondom a szinkronnal. :D
Jajj, és amit rettentően imádtam: Bosszúállós utalások. Nekem nagyon tetszettek, jókat nevettem *-*



Ami nagyon tetszett: 
Harc

Ami nem tetszett: 
Talán a közepén lévő unalmasabb rész.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review