2015. augusztus 27., csütörtök

Fear the Walking Dead: Vélemény az első részről

Bejegyezte: 1995 dátum: csütörtök, augusztus 27, 2015

Igen, elérkeztünk ehhez a pillanathoz is. Startolt a Fear the Walking Dead.
A The walking dead spin off sorozata Los Angelesben játszódik a zombijárvány kitörésekor, és egy család történetén keresztül mutatja be az apokalipszis eljövetelét.
Szóval láthatjuk miképp élték meg az eseményeket az emberkék. Hogyan uralkodott el a pánik, hogyan vették át az uralmat a zombik.
(De ne feledjük azt se, hogy az eredeti sorozat is hamarosan folytatódik az új évaddal ^^
Mégpedig októberben. Ugye nem csak én várom? *-*)


Íme az első részről a véleményem:

Imádom a The Walking Dead-et, szóval nem volt kérdéses, hogy ezt is meg fogom nézni.
Habár különösebben nem vártam az érkezését, azért kíváncsi voltam rá.
Amikor elkezdtem nézni az első gondolatom az volt, hogy: Mióta van ilyen menő szinte világító szemük a zombiknak? Aztán meg: Remek… Egy csávó futkos, aki mindjárt elveszíti a ruháját. Valahogy nem jött be ez a kezdés. xD

A templomos résznél azt gondoltam, hogy na most jön az izgalom. De akkor sajna még nem történ semmi…
Mindig azt hittem, hogy majd most, na majd most. De nem. xD Egészen a végéig semmi különös. Persze voltak részek, amikor mi már tudtuk, hogy na itt az van, hogy… :D
Viszont, amikor már rendesen érzékelhető volt a pánik és végre összetalálkoztunk „rendesen” az első zombival. Na, akkor az már jobb volt.
Összességében nem volt túl izgalmas. (Bár őszintén szólva már nem emlékszem, hogy anno az eredeti sorozat első részénél mi volt a véleményem. ) Kicsit untam. De ez úgyis csak az első rész volt. Száz százalék, hogy folytatni fogom.
Kíváncsi vagyok, hogy még mi lesz benne.
Ha sok pánikot, zombit és harcot mutatnak, plusz a színészek is jók(megjegyzem: „elveszítem a ruhám” csávó jól adta a diliset :D), akkor szerintem tetszeni fog.





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review