2014. október 31., péntek

Adsz vagy kapsz

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, október 31, 2014
Tartalom:
"Október 31-e, Halloween a boszorkányok és szellemek ünnepe. A felnőttek töklámpásokat faragnak, a gyerekek maskarába öltözve járják a házakat és azt mondogatják: Adsz vagy kapsz! A tulaj pedig, ha nem akarja, hogy rohadt paradicsommal dobálják meg a házát, édességgel kedveskedik nekik. Az ünnep alkalmából négy rémmese elevenedik meg. Az egyikből kiderül, hogy a középiskola igazgatója elvetemült sorozatgyilkos, a másik a Piroska és a farkas sajátos változata. A harmadik helyi legendát idéz, míg a negyedik az öregember bűnhődését mutatja be, amiért nem adott cukrot a Halloweenkor kopogtató gyerkőcöknek."




Véleményem:
Négy Halloween-i történet, amik valamilyen szinten kapcsolódnak egymáshoz. A szereplőink keresztezik egymás útját, van ahol csak épphogy, van ahol lényegesen. Úgyhogy a szálak összefutnak. Azt hiszem nekem leginkább ez miatt tetszik a film.
Plusz szerintem valamilyen szinten még kicsit humoros is. Nem veszi magát véresen komolyan, szóval nem az a lényege, hogy egy brutálisan ijesztő filmet mutassanak be nekünk a készítők. (Bár műfajként is ezt írják:  kanadai-amerikai horror-vígjáték.) Én például nem féltem ezen a filmen. Viszont nevetni se nagyon nevettem. XD
Magát a történetszálat sem nehéz nyomon követni, ha az ember egy kicsit is figyel és a végkifejlet szerintem nagyon jó.
A négy közül a kedvenc történetem a buszos volt.
Szóval éppen a mai naphoz illik ez a film. ^^ Persze nem tökéletes, de én eltudom  nézni a hibáit. :)

Ami nagyon tetszett:
Az, hogy a szálak kapcsolódnak egymáshoz :)

Ami nem tetszett:
....







0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review