2014. október 13., hétfő

A démon jele

Bejegyezte: 1995 dátum: hétfő, október 13, 2014
Tartalom:
"Amikor a fiatal rendőrnőt, Kara Gilliant ötévnyi utcai járőrözés után előléptetik nyomozóvá, azonnal egy brutális gyilkosság közepébe csöppen. Az áldozat holttestére a helyi víztisztítótelepen találnak rá, testén a kegyetlen kínzásokra utaló ezernyi seb között rábukkannak egy művészi tökéletességgel kidolgozott és hátborzongatóan ismerős jelre. A louisianai Beaulacban azt hitték, három éve véget ért a rettegett sorozatgyilkos vérengzése, most azonban minden jel arra utal, hogy a Jelfaragó visszatért.

Hamar nyilvánvalóvá válik, hogy ez nem egy átlagos gyilkosság, hanem egy természetfeletti erővel rendelkező démon borzalmas bűntette. Mivel Kara misztikus képességekkel rendelkezik – másik látása révén képes megidézni a démonokat –, különös összefüggésekre bukkan, és nemcsak arra jön rá, mire készül a gyilkos, de arra is, hogy mikorra tervezi mindent elsöprő gaztettének végrehajtását. Mire eljön a telihold napja, már csak a gyilkos személye kérdéses.

Kara az életét kockáztatva szembenéz a gonosszal, miközben egy természetfeletti szépségű Démon Lord kísért az álmaiban, nappal pedig egy jóképű, de gyanakvó FBI-ügynök követi minden lépését."


Én és a könyv:
990-ért vettem a Csontszürettel együtt.

Véleményem:
Hát igazából nem tudom. Lehet, hogy csak rossz hangulatomban olvastam… vagy nem tudom, de nekem ez valahogy nem jött át száz százalékosan.
Maga a stílus, ez a sok szleng és káromkodás egyáltalán nem tetszett. Voltak olyan mondatok, amiken összevontam a szemöldököm, hogy ez mégis mi. XD (Az egyik ilyen … valami palacsintás mondat volt. Mindegy XD) A leginkább az zavart, hogy érdekelt a könyv vége, de mégse volt kedvem olvasni. Mármint nem úgy nem volt kedvem olvasni, hogy egyáltalán, hanem pont ezt a könyvet. (De mondom, lehet, hogy csak rosszkor kezdtem neki.)
A démonok világa viszont tetszett. Bírtam ezt a nagy becsület mániát, hogy kegyetlenek, meg, hogy a kinek mi a gonosz részről közelíti meg a dolgokat. stb. A nyomozás is tetszett és még a gyilkos kilétére se jöttem rá, bár voltak tippek :)
Rhyzkahlből lehetett volna több is, ő volt a legérdekesebb. :D Ezt mondjuk így utólag visszagondolva sajnálom is… Bár, ha meg túl sokat kapunk belőle, akkor átmegy a könyv szenvedős nyáltengerbe. XD

Ami nagyon tetszett:
Démonok

Ami nem tetszett: 
A sok szleng és a káromkodás.

Idézet:

"– Na jó, hadd vigyem ezt a seggfejet a dutyiba. Te meg menj vissza a finom puha ágyadba, és ne törd a kis fejecskédet azon, hogy valami aljas fickó bemászik melléd.
(…)
– Most már annyival nagyobb biztonságban érzem magam!
– Szolgálunk és védünk, meg a többi szarság."

"– Nem akart minket megölni.
Ryan felhúzott szemöldökkel nézett rám.
– Ó, tényleg? Akkor egész jól színlelte."

"– Ne légy hülye. Van egy vendégszobám, amit meg soha nem használt senki. Valószínűleg te leszel az első vendég itt.
— Remek – felelte Ryan nevetőráncokkal a szeme körül. – Akkor elég szánalmasan nyafogtam. Boldoggá tesz, ha felszentelhetem a vendégszobádat.
Felnevettem.
– Arra menj. A következő ajtó az előtér felé. Amelyikben az ágy van. Ha abba jutsz, amelyikben a fürdőkád van, túlmentél."

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review