2014. október 31., péntek

Halloween TAG

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, október 31, 2014

Halloween TAG! 


1. Mi a kedvenc Halloween-i filmed?
Hát, ami kifejezetten Halloween-i azaz Adsz vagy kapsz. :D Nem mondom, hogy tökélete film, de nekem tetszett. XD Ma meg is fogom nézni, mert már rég láttam :D

2. Mennyire szereted a Halloween-t? (1-től 10-ig terjedő skálán)
Legyen 8-as! :D

3. Mi a legkedvesebb Halloween-i emléked? (Ha van)
Osztálytársaimmal elmentünk egy beöltözős Halloween buliba és elég jó kis este volt. ^^ Bár ez már kb. 2 éve volt. *Brühühü* Utána is elmentünk, de az meg szörnyű volt... XD Ebben az évben nem megyünk.

4. Faragtál már valaha töklámpást? Milyen lett?
Igen. :D Még általánosban. Átlagos töklámpás volt. :D

5. Ha elmennél egy Halloween-i buliba minek öltöznél be? 
ZOMBIII! Tuti zombinak öltöznék :D

6. Kedvenc édesség? 
Hűűű... Sok édességet szeretek, de a kedvencem az a Milka csoki. Milkából szinte mindegyiket szeretem, kivéve a mazsolásat... nem szeretem a mazsolát....

7. Mi a legfurább félelmed? 
Ilyenem nincs XD Vagy csak nem tudok róla.

8. Melyik a kedvenc szörnyed?
Zombik és vámpírok, jaaa és persze a démonok *-*

9. Mit szoktál csinálni Halloween napján?
Általában megnézek legalább kettő horror filmet. :D

10. Kedvenc borzongatós könyv?
Ilyen nem igazán van. Könyv még nem nagyon tudott megijeszteni. De a Sötét erő trilógia néhány részletén lehetett borzongni. Na, meg persze a Vérbe öltözött Annán is.

11. Meséld el az eddigi legfélelmetesebb élményedet!
Anyuékkal egyszer kísértet históriákat meséltünk. Kb. 12 éves lehettem és kinn ültünk az előtérben. (Akkor még családi házban laktunk) Már kezdett mindenki parázni, tiszta libabőr voltam én is és az utcán elkezdetek ugatni a kutyák, plusz a teknősbékáink is totál megkergültek. Mondta anya, hogy fejezzük be mára és mindenki egyetértett a dologgal. Szóval anya felállt és felkapcsolta a szobában a villanyt, mire az egész házban elment az áram. Enyhén szólva majdnem szívrohamot kaptam.... XD

12. Ha választanod kéne milyen rémséggé változnál? (boszorkány, sárkány, zombi, vámpír, vérfarkas - nem csak a felsoroltak közül választhatsz)
Boszorkány, mert tud varázsolni és most már nem gyújtanának fel máglyán.

13. Hiszel a szellemekben vagy a természetfelettiben?
Ha hinnék a szellemekben nem tudnék ennyi horrort megnézni. XD
Hiszek-e a természetfelettibe? Hát nem tudom... Vannak megmagyarázhatatlan dolgok. De akkor ennyi erővel szellemek is létezhetnek... Maradjunk abba, hogy hiszem, ha látom. :D


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review