2014. október 13., hétfő

THE WALKING DEAD 5. évad kezdés

Bejegyezte: 1995 dátum: hétfő, október 13, 2014

A várva várt 5. évad. :D
Gondolom nem én vagyok az egyetlen, aki szinte számolta a napokat.
Most egy kis bejegyzés következik az 5. évad 1. részéről.




Szerintem mindenki emlékszik, hogy a sztorit ott hagytuk abba, hogy hőseinket bezárták és kijelentették, hogy a gonoszak ezt meg megbánják stb. stb.
Természetesen felkészülnek a harcra, egyszerű eszközökből készítenek maguknak fegyvereket. (Pl: övcsatból) De mindez nem elég, mert a gonosz szereplőink is rafináltak és négyüket elviszik - mi erre a jó szó? - levágásra... O.o
De aztán lesz egy nagy felfordulás és igazából ebben a részben van pár időbeli ugrás is, ami nem volt zavaró.
Na már most nem fogom elmesélni az egész részt és, hogy hogyan alakul ez a nagy felfordulás, mert annak úgy semmi értelme nem lenne. XD
A lényeg az, hogy számomra nagyon izgalmasan indított a sorozat és ahogy észrevettem még inkább kitérünk a véres részletekre. (De az is lehet, hogy túl rég láttam TWD-t ) A szereplőink megacélozódtak, keményebbek - legalábbis ebben a részben a többség nagyon kemény volt.
Plusz kapunk egy kis ízelítőt abból, hogy mi történt a Menedéken mielőtt kannibálokká váltak. Kíváncsi vagyok, hogy erre vajon jobban kitérnek-e a későbbiekben. Vajon azok a szereplők feltűnnek-e a későbbiekben?
A film végén pedig feltűnik egy régi szereplő is. :P
Összességében: Nem csalódtam, nagyon ütős kezdés volt.
Számomra a legnagyobb örömhír mégis az, hogy már most bejelentették a 6. évadot!!! *-*


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review