2017. július 30., vasárnap

Nero

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, július 30, 2017
Tartalom:
"Nero is the king of Legacy Prep, living a life of power.
Elle is the school’s punching bag, living a life of fear.
The only good girls Nero knows jump in his bed when he tells them to.
The closest Elle has come to a bad boy like him is in the cafeteria line.
The mob boss gave him orders to find out what she knows.
Her mouth is sealed.

I just want to be a fu**ing made man.
I’m just a fu**ing waitress."





Én és a könyv:
Véletlenül akadtam rá. Tetszett a tartalom és a borító.



"Amikor meglátta fiú tekintetét - a látható fájdalmat és aggodalmat - elgondolkodott azon, ki kit pusztított el."



Véleményem:
Tartalom alapján nem túl sokat tudhatunk meg a regényről, ami szerintem nem is gond.

Nem volt rossz könyv, de nem minden mozzanatával voltam kibékülve.
Az alap szituáció elég egyszerű, de mégis kicsit meg van kavarva. Bár lehet, hogy én vagyok az egyetlen, aki még egy hasonló regényt sem olvasott ezelőtt. :D
Főhősnőnk egyszerűen rosszkor volt rossz helyen és olyasmit látott, amit nem kellett volna. Aztán jön a maffia-főnök csodás ötlete…

De az egész szituáció nem lehet ilyen egyszerű.
Elle nem az a szokványos főhősnő. Nem ő a suli sztárja, nem ő a legnépszerűbb és még szép, hogy nem omlik a jóképű Nero karjaiba.
Nem, ő csak szeretne szépen, nyugodtan meghúzódni a háttérben és túlélni a mindennapokat a legjobb barátnője társaságában.
Bár nem volt az a tipikus szószátyár, menő főhősnő, mégis azt mondhatom rá, hogy erős karaktere volt.
Olyan sok mindent bírt ki, amit néha még túlzásnak is éreztem.
Aztán ott van Nero, aki egy ízig-vérig rosszfiú. Mármint most tényleg. xD
Ő nem csak szimplán csúnyán beszél és verekszik. Ő az a srác, akivel nem szívesen húznál ujjat. (Mivel ha megtennéd eltörne pár csontodat.)
Szinte furcsállom magamat miatta, de hiába rosszfiú és hiába néz ki eszméletlen szexisen, plusz a lánnyal hiába volt kedves… Nekem ő a valóságban nem kéne.
(Pedig én vagyok a lány, aki imádja a Végzet ereklyéi egyik fő gonoszát, aki egy őrült pszichopata és olyasmiket szoktam mondani, hogy majd együtt igázzuk le a világot. xD)
Nero nekem egyszerűen sok volt.
Sok volt az, hogy folyton rángatja a csajt, tépkedi a haját és állandóan a falhoz passzírozza. Értem én, hogy ő a kemény tesztoszterontúltengésben szenvedő alfa hím… De anélkül is lehet valaki menő csávó, hogy minden második oldalon a falhoz lökdösi a csajt.

Azt még nem döntöttem el, hogy a többi részt is elolvasom-e. Tény, hogy a mellékszereplőket egészen megkedveltem és Lucca-ra nagyon kíváncsi vagyok… De hmmm, még nem tudom. :D


Ami nagyon tetszett: 
Volt pár jó pillanat, ami megfogott. :)

Ami nem tetszett: 
Nero viselkedése néha idegesített, de nem volt vészes.



Idézet:
“I thought Nero might have been crazy, but did you see Vincent? He has a multiple personality disorder that’s way worse than being bipolar.” 
Elle kept her voice down , as well. I definitely don’t want them to hear. “I noticed that, too. He went from Brad Pitt to Rambo in two seconds.”

Elle hugged Amo’s side, then she leaned up as high as she could and kissed him on the cheek, barely making it. “Thanks.” 
Elle ran off into the classroom to go be with her best friend. She couldn’t be happier 
Nero couldn’t be more pissed. He didn’t understand how Amo could get a fucking thank you without asking. How he could get a kiss without asking. How come she never throws herself at me for a hug? I want a fucking hug.

“Just because you think you’re the big bad wolf, I should do as you say? Well, it doesn’t work that way with me.” 
Nero blinked a few times. He clearly looked confused. “The big bad wolf?” 
“Yes, that’s what you remind me of—a wolf,” Elle said it matter-of-factly. 
Nero shook his head. “Elle, lay off the movies a little.”

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review