2017. július 15., szombat

Bébi úr

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, július 15, 2017
Tartalom:
"A Bébi úr történetének főhőse a hét éves Tim, akinek tökéletes élete egy csapásra a feje tetejére áll, amikor szülei betoppannak egy új csecsemővel. Az öltönyös, aktatáskás jövevény különös titkot rejteget. Amikor Tim leleplezi a csöppséget, kiderül, hogy a 'Bébi úrnak' komoly szándékai vannak, melyek végrehajtásában Timre is számít: meg akarja akadályozni, hogy a Puppy Co. vállalat hitvány igazgatója véghezvigye aljas tervét."



Véleményem:

Mielőtt elkezdtem nézni a mesét, egyetlen tartalmat sem olvastam és szerintem jobb is. Kissé lelövi a mese lényegét... Valahogy jobb volt úgy, hogy nem tudtam a sztori elején az igazi fő-gonosz kilétét.

Szóval mikor elkezdődött a mese... Nos, azt hittem, hogy ez egy jó nagy baromság lesz.
Olyan fura volt az egész.
Fura volt, hogy a babának felnőtt hangja van és felnőtt dolgokat csinál. Fura volt, hogy öltönyben van. Minden fura volt a mesével kapcsolatban. xD
Plusz az elején még egyszerűen nem állt össze a kép; Nem lehetett tudni, hogy miért van ott a Bébi úr. Mi a célja? Miért teszi azt, amit? (Khm... Ugye, aki nem olvas tartalmat... Khm...)
De ahogy haladt előre a sztori, egyre inkább megtetszett. Végre mindenre fény derült és lett egy kerek története az egésznek. Az is tetszett, hogy több tanulsága is volt a történetnek. De a legfontosabb mindenképpen a családi szeretet volt benne.

Még az is nagyon jó volt, hogy többféle módon is lehetett értelmezni:
Pici spoiler:
Vehettük úgy, hogy az egész csak a nagyobbik fiú túlontúl élénk fantáziájának a műve, aki így élte meg a kis tesó hirtelen betoppanását.
De vehettük úgy is, hogy ez az egész tényleg így volt. :D
Pici spoiler vége.

Plusz olyan cukiiii, kinézete van a karaktereknek. Olvadoztam tőlük. *-*
Illetve voltak igazán jó poénok. Mondjuk szerintem ezeknek a poénoknak a többségét a picik nem értik.

Szóval most már kétszer is megnéztem ezt a mesét és bár sokan lehúzzák, nekem tetszett.

Ami nagyon tetszett: 
Aranyos, vicces.

Ami nem tetszett:
...



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review