2017. július 3., hétfő

Légy mellettem

Bejegyezte: 1995 dátum: hétfő, július 03, 2017
Tartalom:
"Vajon Teresának és Jase-nek megadatik a lehetőség, hogy egymáséi legyenek, vagy az élet közbeszól?

Teresa Hamilton hihetetlenül kemény éven van túl: halálosan beleszeretett a bátyja legjobb barátjába, aki viszont az első, csodálatos, bódító, életmegváltó csók óta egy árva szót sem szólt hozzá; sikerült véget vetnie egy rettenetesen rossz kapcsolatnak; most pedig olyan sérüléssel küzd, ami talán a táncosi karrierje végét jelenti. Ideje hát, hogy elővegye a B-tervet – főiskolára megy. Reméli, hogy itt majd sikerül meggyőznie Jase-t, hogy ami köztük van, őszinte szerelem.

Jase Winstead súlyos titkot hordoz magában, amiről soha, senkinek nem beszélne – különösen nem a legjobb barátja lenyűgözően szép húgának. Még életében senki nem csókolta meg olyan szenvedélyesen, mint Teresa, de nem hagyhatja, hogy ez a kötelezettségei útjába álljon. A legkevésbé arra van most ideje, hogy tartós kapcsolatba bonyolódjon, de közben képtelen kiverni a fejéből a lányt.

Minél többször sodorja őket egymás mellé a sors, annál kevésbé tagadhatják egymás iránt érzett érzelmeiket. Azonban már készülődik a tragédia. Miközben a kampusz próbál magához térni egy váratlan szörnyűség okozta sokkból, a szerelmeseknek el kell dönteniük, hogy minden kockázatot vállalva együtt maradnak, és megérteni, milyen árat kell fizetniük, ha mégsem…"




Én és a könyv: 
Az első részt már olvastam és az írónő a kedvenceim közé tartozik.

Véleményem:
+18-as könyv.
Ööööööööö...
Nehéz ezt leírnom, szinte fizikai fájdalmat okoz... De csalódott vagyok.
Ez a könyv nekem nem tetszett.
Imádom Armentrout munkásságát. A nőnek olyan humora van, hogy csak na. Emlékszem még, amikor először olvastam a Luxen-t és teljesen oda-vissza voltam tőle.
Csakhogy úgy érzem az NA könyvei nem nekem valók. Az előző részre mondjuk azt mondtam nem volt rossz. Viszonylag már régen olvastam, de még emlékszem az élményre. Tény, hogy már azzal is volt olyan problémám, hogy semmi sem történik benne stb. De moly.hu-n megadtam a négy csillagot rá.
De ez a kötet... Hát ezt a sok huzavonát nagyon nem akarta befogadni a tudatom. Plusz ezt az egészet sokkal rövidebben is le lehetett volna írni.
Értettem Jase indokait, hogy miért próbálja kerülni Tess-t. Szerencsére nem az volt a nagy csattanó, hogy "jajj, a legjobb haverom húga vagy és nem szabad!" Nem. Tényleg komoly indoka volt.
Viszont nagyon idegesítő volt, hogy nem tudta eldönteni mit akar és rohadtul bántó tudott lenni. Ám a legidegesítőbb ilyen szempontból Tess volt. Aki tök mindegy mit csinált a srác pincsi-kutya módjára követte továbbra.
Az tény, hogy egy kicsit mondjuk haragudott rá és néhány "kedves" szót a fejéhez vágott, de rá pár oldalra már a kocsijában ült.
Vagy a srác elküldi a francba és ő mégis lemegy beszélni vele, amikor hajnalban telefonál, hogy gyere le.
Úgy éreztem, hogy a csajszi kissé megalázkodik, mert legtöbbször ő volt az aki engedett stb. Ez pedig nem tetszett.
Meg aztán ezek az indokolatlan kanos pillanatok. Ezt mondjuk már megszokhattam volna. Hiszen az erotikus könyvekben olyan szövegeket nyomnak le, hogy nekem attól égnek áll a hajam. Sajnálom, de számomra ez nem szexi. Fura olyasmiket olvasni, hogy;
- A testvérem az ajtó túloldalán vár.
- Nem érdekel, mélyen benned akarok lenni. Olyan mélyen, hogy soha többé ne felejts el.
(Nem szó szerint, de jaaaa... Óh, és azt hozzátenném, hogy előtte nap történt valami nagyon felkavaró. De sebaj! Szexeljünk!)
Természetesen Tess sötét múltja sem maradhatott el. (Aki olvasta az első részt, annak nem újdonság, hogy mi történt annak idején.) De ezen kívül még bőven kijár a bajból a lánynak. Ahogy a tartalom is írja, kemény éven van túl és ez majd még fokozódik. xD

Óh és felfedeztem, hogy van egy rész, ami totál olyan, mint a Luxen-ben. Méghozzá a 134. oldalon.

Szóval összességében; Ez a regény nem igazán nyerte el a tetszésemet.


Ami nagyon tetszett: 
Néhol vicces.

Ami nem tetszett: 
A szereplők.
Egyes szexuális párbeszédek.



Idézet:
"– Még mindig nem érted, Tess! Egyszerűen nem lehetsz az enyém.
– De már a tiéd vagyok."

"– Úgy szeretlek, mint a muffint.
Most már széles és őszinte mosolyra húzódott a szája.
– Kis hülye. Én is szeretlek."

"Ha nem azzal vagy folyamatosan elfoglalva, hogy várd, mi fog történni legközelebb, akkor rá fogsz döbbenni, hogy a dolgok szinte maguktól is megtörténnek, Tess! Bízz bennem! Eljönnek a dolgok, amik mindent megváltoztatnak az életedben… Átértékeled majd, mit szeretnél igazán, és azt is, amiknek önmagadat tartogatod. Minden a világon más fényben fog feltűnni még akkor is, ha elsőre talán nem is olyan jó a változás. – Aztán megrántotta a vállát, és Mennydörgésre szegezte a tekintetét. – És van, hogy végül minden olyan jól alakul, amiről korábban álmodni sem mertél volna."

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review