2017. május 1., hétfő

Könyves felmérés A-tól Z-ig tag

Bejegyezte: 1995 dátum: hétfő, május 01, 2017

Sziasztok kedves ide tévedők!
Jó ideje nem volt már BookTag és most igazán kitöltögetős hangulatomban vagyok, szóval gondoltam megcsinálok egyet. ^^
Ezt a Tag-et a "Lap lap után" blogon találtam. Ha valaki kíváncsi rá, akkor itt megtekinteti. 

Nos, vágjunk is bele! :)


Author you’ve read the most books from - Író, akitől a legtöbbet olvastál:
Pfhúúúú. Hát ez igazán fogós kérdés. :D 
De szerintem a legtöbbet Cassandra Clare-től olvastam. Huszonnégy könyv, a kis novellákat is beleértve. (Ha a novellás köteteket kihagyom, akkor csak tizenegy.)
A másik írónő pedig Jennifer L. Armentrout. Tizenhat könyv.
Best sequel ever - Legjobb folytatás:
Két nagy kedvencem:
Brigid Kemmerer: Spark ​– Szikra. (Az első rész sem volt rossz, de a második rész mindent vitt.)
Kylie Scott: Lead ​– Szóló (Az első két rész nem különösebben tetszett, de a harmadik hatalmas favoritom lett. *-*)





Currently reading - Mit olvasol jelenleg?

Most épp Jennifer L. Armentrout-től az Oblivion 3-at. :D Már nincs sok vissza, még kb. hatvan-hetven oldal. :) Ha pedig befejeztem, akkor a Hádész Háza lesz a következő. *-*
Vagy a Szunnyadó parázs... O.o
Na, majd még eldöntöm. xD




Drink of choice while reading - Milyen italt választasz olvasáshoz?


Általában kólát iszok, mivel az a kedvencem. Jelen pillanatban is Pepsit kortyolgatok. :P


E-reader or physical book? - E-könyv vagy papír alapú könyv?

Erre régen rávágtam volna, hogy papír. xD 
Amúgy most is inkább a rendes könyveket preferálom. Szeretem, ha kézbe vehetem őket, szeretem, ha a polcomat díszítik. De megvan az e-könyv előnye is és én is szoktam
valamikor ilyet olvasni. De ha valamit nagyon-nagyon imádok, akkor nekem nem elég, hogy csak e-book-ként legyen meg. Nekem szükségem van arra, hogy a polcon legyen. ^^


Fictional character you probably would have actually dated in high school - Egy karakter, akivel randiztál volna a középiskolában:

Ide csak egy karaktert lehet írni? 
Gyerekek... Kb. a fél polcommal randiznék, ha a valóságban is léteznének. xD 
De szerintem ezzel nem vagyok egyedül. 
Néhány példa: 
A kihagyhatatlan és utánozhatatlan, Daemon Black.
A parázslóan szexiGabriel Merrick.
Az ifjú hölgyek álma, Will Herondale.
A srác, akivel együtt igáznánk le a világot, Sebastian Morgenstern...
És még sorolhatnám.


Glad you gave this book a chance - Egy könyv, aminek örülsz, hogy adtál egy esélyt:

Ide talán leginkább folytatásokat tudok írni. Volt pár sorozat, aminek nagyon nem tetszett az első része. Ám sok-sok unszolás és ajánlás után mégis belekezdtem a második kötetbe, ami viszont nagyon megtetszett. :)
Joss Stirling: Phoenix (Lélektársak 2.)
Kylie Scott: Lead ​– Szóló (Stage Dive 3.)

De azért olyat is tudok mondani, ami nem folytatás. :D
Holly Black: 
White ​Cat – A Fehér Macska. (Első nekifutásra félbehagytam kb. a második fejezet után. De évekkel később újra elővettem és jó élmény volt.)
Marie Rutkoski: The ​Winner's Curse – A nyertes átka (Ez a könyv cseppet sem érdekelt és csak azért olvastam el, mert nagyon olcsón hozzájutottam. Nem vártam tőle semmit és mégis pozitív csalódás lett a vége. *-*)

Hidden gem book - Rejtett gyöngyszem:

Wendelin Van Draanen: Szerintem, ​szerinted.
Mindenkinek nagyon ajánlom ezt az aranyos és rövid könyvet. Nekem hatalmas kedvencem és én úgy vettem észre, hogy nem kap elég figyelmet. :(


Important moment in your reading life - Egy fontos pillanat a könyves életedben:

Hmmm... Nem igazán tudom mi számítana annak... :D
Mondjuk: Tavaly óta magam is elkezdtem sztorikat írni. Régebben is írtam, de nem vettem túl komolyan a dolgot és mindig félbehagytam őket és nem voltak túl kidolgoztattak. Most viszont elmondhatom, hogy több befejezett történetem is van. 
Illetve júniustól könyvesboltban fogok dolgozni. :D Ennek nagyon örülök. Félek egy kicsit, mivel ez lesz az első munkahelyem (khm... pályakezdő...khm...), de egyben nagyon várom is.

Just finished - Most fejeztem be:

Jessica Sorensen: Callie, Kayden és a véletlen.
Nem tetszett... Nagyon nem tetszett. Teljesen kiakasztott és nem a jó értelemben. :D
Megint kakukktojás vagyok a tömegben. xD Újabb könyv, amiért szinte mindenki oda van, de én nem.


Kinds of books you won’t read - Könyvtípusok, amiket nem olvasol:

Talán versesköteteket és önéletrajzi könyveket.
De egyébként mindig akadnak kivételek és eléggé "mindenevő" vagyok. 
Leginkább YA, NA könyveket falom, de olvastam én már Shakespeare-t is.(Önként és nem azért, mert a suliban kötelező volt.)


Longest book you’ve read - A leghosszabb könyv, amit olvastál:

Tuti, hogy Justin Cronin -tól: A ​szabadulás volt a leghosszabb. Az a könyv 834 oldal.
De ami még egész hosszúnak mondható az CC-től az Éjfél kisasszony. (688 oldal)
Amúgy tervben van az Outlander is. Viszont ez a hossz tényleg ijesztően hat rám. xD (908 oldal)


Major book hangover because of - Legnagyobb „másnaposságot” okozó könyv:

Phúúú. Az idei olvasmányaim között egyelőre csak az Éjfél kisasszony ilyen. Többször is eszembe jut, hogy milyen jó volna már olvasni a folytatást és, hogy jó volna újraolvasni - pedig még friss az élmény. :D


Number of bookcases you own - A könyvespolcaid száma:

Három. Egy a falon és kettő a földön. :D 
Bár az egyik nem nevezhető könyvespolcnak, hanem igazából tévéállvány. Viszont ez engem nem akadályozott meg abban, hogy tele pakoljam. xD


One book you have read multiple times - Egy könyv, amit többször is elolvastál:

Szinte az összes kedvencemet elolvastam már minimum kétszer. Ha eltelt már pár év a két olvasás között, akkor tök jó újra elveszni az apró kis részletekben, amikre már nem is emlékeztem. ^^

Preferred place to read - Kedvelt hely olvasáshoz:

Ágy vége, a fali polcom alatt vagy a forgószékemben ülve. (Ahogyan azt az oldalt látható precízen megalkotott ábra is mutatja. xD ------->)


Quote that inspires you/gives you all the feels from a book you’ve read - Idézet, ami inspirál/mindenféle érzéseket ad át neked egy könyvből, amit olvastál:


"A mostani döntéseid befolyásolni fogják életed hátralévő részét. Tedd azt, amit a szíved diktál…"
Wendelin Van Draanen: Szerintem, szerinted 


"(…)Az emberek nem érdemlik meg, hogy megmentsék őket(...)"
Julie Kagawa: A halhatatlanság szabályai


"– Ez már maga a pokol – mutatott körbe. – Ez a büntetésünk, a megpróbáltatás. Isten magára hagyta a világot. A hűségesek már elnyerték méltó jutalmukat, a többieket pedig a démonok és a szörnyek elé vetette. Az apák bűnei a gyermekekre szálltak, és azok gyermekeire, és ez így folytatódik tovább, míg a világ el nem pusztul. Tehát teljesen mindegy, hiszel- e benne vagy sem, mert Isten elhagyott minket."
Julie Kagawa: A halhatatlanság szabályai


"Tudtam, hogy nem szaladhatok el az elől, ami az életemben rossz és ijesztő."
Mindee Arnett: A Rémálom-dilemma


"Ha erőt sugárzok kifelé, akkor talán itt, bent is érezni fogom."
Amanda Maxlyn: Mi lesz velem? 


"– A sötétség soha nem tűnik el."
Dan Wells: Az ördög egyetlen barátja

"– Azt hittem, nem szeretsz másokra hagyatkozni. 
– Gyűlölök másokra hagyatkozni. – De nyugodt szívvel felhasználom őket."
Dan Wells: Az ördög egyetlen barátja


Reading regret - Egy könyv, amit megbántál, hogy elolvastál:

Van egy pár ilyen, de most próbáltam csak az ideiek közül választani.
Callie, Kayden és a véletlen. (Már említettem, hogy mennyire nem tetszett. Hát meglettem volna az élmény nélkül.)
Alkonyőrzők (Igazából ennek a könyvnek nem értem a végére. Így szigorúan nézve túlzás azt állítani, hogy megbántam az elolvasását. De a mű kifejezetten nem az én stílusom volt.)


Series you started and need to finish (all books are out in series) - Sorozatok, amiből minden rész megjelent, elkezdted és be kell fejezned:

Szerintem nekem jelenleg most nincs ilyenem. O.O 

Three of your all-time favorite books - Három legnagyobb kedvenced:

Na, ez egy nehéz kérdés. De talán ők állnak a top három helyen:  
J. L. Armentrout: Luxen
Cassandra Clare: Pokoli szerkezetek
Rick Riordan: Percy Jackson


Unapologetic fangirl for - Egy könyv, amiért menthetetlenül Fangirl módra rajongsz:

Az összes kedvencem ilyen. xD 


Very excited for this release more than all the others - Új megjelenés, amit legjobban vársz:

Ide nem tudok csak egyet írni. Sok megjelenést várok. 
Cassandra Clare: Lord ​of Shadows
Anne Bishop: Murder ​of Crows
Erin Watt: Broken ​Prince
Julie Kagawa: The ​Eternity Cure
Kresley Cole: Endless ​Knight

Jennifer L. Armentrou: White ​Hot Kiss
STB.



Worst bookish habit - Legrosszabb könyves szokásod:

Néha annyira tudni akarom, hogy mi lesz a könyv vége, hogy kihagyok pár bekezdést. xD


X Marks The Spot: Start at the top left of your shelf and pick the 27th book - Az X jelöli a helyet: Keresd meg a polcodon a 27. könyvet baloldalról, felülről kezdve:

Wendelin Van Draanen: Szerintem, ​szerinted


Your latest book purchase - A legutolsó könyvvásárlásod:

A legutolsó könyvvásárlásom, amit én vettem: 
Susan Ee: End ​of Days – A vég napjai.


Zzz snatcher book (last book that kept you up WAY late) - A legutóbbi könyv, amit késő estig olvastál:

Sherrilyn Kenyon: Éjféli vad. Éjjel kettőkor fejeztem be. :D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review