2017. március 24., péntek

A kaptár - Utolsó fejezet

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, március 24, 2017
Tartalom:
"A világ már sosem lesz jobb hely. Az élőhalottak hordái mindent elpusztítanak, és fogalmuk sincs róla, hogy őket meg azt a keveset, ami megmaradt a civilizációból, egyetlen óriásvállalat, az Umbrella irányítja.
Már csak Washingtonban tart ki az emberi ellenállás utolsó, egyre gyengülő fészke. De van egy titkos fegyverük. Egy nő bőrruhában, motoron, gyötrő lelkiismeret-furdalással és gyilkos ösztönökkel. Ő Alice (Milla Jovovich). Kénytelen visszatérni oda, ahonnan mindez elindult: Racoon Citybe, az Umbrella központjába, hogy megmentse, ami még megmenthető.
Útja során zombikkal harcol, az idővel versenyez, találkozik néhány régi baráttal és szerez egy meglepő szövetségest. De nincs olyan szörny, ami eltántoríthatja bosszútervétől.
Ő Alice. És ez az ő története. Az utolsó. "



Véleményem: 
A minap megnéztem az utolsó részt az öcsémmel és anyukámmal.
Tudni kell rólam, hogy az első két rész kiskorom nagy kedvence volt és ezek a filmek indítottak el a zombi imádat útján.
De azt is tudni kell, hogy a sorozatnak van pár kevésbé erős része. (Sajnálatos, de ezt be kell ismernem.)
Én nem ismerem a játékot, így az számomra sosem volt mérvadó. Én mindig csak élveztem a sok zombit és az akciót. Aztán amikor az egész átment valami mutánsokkal tele tűzdelt katyvaszba, akkor kicsit alább hagyott a lelkesedésem.
Ez az utolsó rész nem volt tökéletes - szerintem nagyon kiszámítható volt -, de amíg tartott addig lekötötte a figyelmemet. Viszont nem annyira értettem, hogy az ötödik rész vége utána mi történhetett... Na, mindegy. Én ezen túl tudtam lépni... xD
A sztori egyetlen pillanatra sem pihen. Szinte minden egyes jelentben valami akciójelenetet láthatunk. Mondjuk ez nem is csoda, hisz határidőre munkálkodnak főhőseink. A tét pedig a megmaradt emberiség megmentése.
Főhősnőnknek meggyűlik a baja a rosszfiúkkal, akiket általában látványos közelharcban győz le. Nekem nagyon tetszettek a harci jelenetek. Aztán bizony halottakban is bővelkedünk.
A látványvilágról még annyit, hogy néha kicsit videojátékos volt, de ezen szintén túl tudok lépni.
Ahogy már említettem számomra kiszámítható volt a film, így nem tudtak meglepni a nagy csattanókkal, de azért tetszett, mert így legalább olyan kerek egész lett. Bár nem tagadom, hogy kissé furcsa is volt. :D
Szóval összességében: Jó, hogy nem húzzák tovább és azért az utolsó rész nézhetőre sikerült. Számomra egy erős közepes film volt. :D Nem kell túlkomplikálni és túlgondolkodni, egyszerűen csak nézni.


Ami nagyon tetszett: 
Harcjelenetek

Ami nem tetszett: 
Kiszámítható




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review