2017. március 11., szombat

Rings - Körök

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, március 11, 2017
Tartalom:
"A közkedvelt Kör sorozat újabb fejezetében Julia, a fiatal lány aggódni kezd barátja miatt, mivel a fiú egy sötét szubkultúrába keveredik, amely egy rejtélyes videokazetta körül alakult ki. A kazettán van egy film, amit ha valaki megnéz, az állítólag hét nappal később meghal. Julia feláldozza magát, hogy megmentse szerelmét, ám eközben szörnyű felfedezésre bukkan: van egy film a filmen belül, amit eddig még senki sem vett észre… "





Véleményem: 
Már a beharangozó óta vártam a filmet.
Nem voltak nagy elvárásaim, de szeretni akartam. Sajnos nem jött össze.
Hát ez számomra olyan semmilyen volt.
A nyomózás része oké volt és tetszett is, de ennyi erővel nézhetek valami NCIS részt is…
Alig volt hangsúly a víziók okozta ijedtségen stb.
Arról már nem is beszélve, hogy Samara alig szerepelt.
Borzongatós jelenet… Hm… Hát egy se volt… Félelmetes meg aztán pláne nem. (Okéé azért egyszer megijedtem, amikor Holt haverjai beugrottak a Skype beszélgetésbe. xD)
Ez inkább csak érdekes volt, de még annak se feltétlen mondanám, mert én a felénél simán eluntam magam. Ahhoz képest, hogy alig történik valami, túl hosszú.
Kicsit még ebbe a háttértörténetbe is belegabalyodtam. Láttam ugyan az előző részeket, de még így is néztem egy-két dolgon, hogy most „mi van?”. Nekem csomó minden tökre nem így rémlett Samara múltjáról. Na mindegy… Elég rég láttam már a filmeket, szóval biztos rosszul emlékszem. :D

Viszont bírtam, hogy benne van Jhonny Galecki. *-* Én egészen a film elkezdéséig nem tudtam, hogy ő is szerepelni fog. :D
Szóval újabb film, amit nagyon vártam és csalódtam. Kezdek már hozzászokni. O.o



Ami nagyon tetszett: 
Az elején lévő repülős jelenet. :D

Ami nem tetszett: 
Unalmasnak találtam.




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review