2017. március 4., szombat

Siren's Lament

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, március 04, 2017
Tartalom:
Lyar élete egészen átlagos.
Ugyan szenved egy kis szívfájdalomtól, de jól boldogul és éli a mindennapjait. Ám hirtelen minden megváltozik amikor elmerül a szirének világában egy átoknak köszönhetően. Megismerkedik a pimasz szirénnel Ian-el és minden a feje tetejére áll.
Rá kell jönnie, hogy a világ sokkal nagyobb, mint azt hitte volna.




Véleményem:
Megint egy képregénnyel érkeztem.


Ám ez nem manga. Sőt erre a képregényre egy onlien oldalon találtam rá, ahol azok az emberek ügyködnek, akik csak hobbiból rajzolgatnak képregényt. (Szóval körülbelül, mint egy fanfiction oldal vagy a Wattpad, csak éppen a rajzosoknak. :D Az oldal neve: LINE WEBTOON.)

Először is, angolul értők előnyben, mivel erre a képregényre nincs fordítás.

Viszont ez egy nagyon-nagyon szuper képregény és én egy nap alatt elolvastam az eddig megjelent 50 fejezetet. Szóval nagyon megéri belekezdeni.
A sztori nagyon jól van kitalálva, nagyon érdekes és fantáziadús.
(És figyelitek, hogy hányszor írtam azt, hogy "nagyon"? XD Hát ennyire jó ez darab. :P)
Az alkotó képes volt a szirének világába új dolgokat
csempészni, olyasmiket amikről még sosem halottam. Igazából az egész szirén létnek egy átok az alapja. Ez az átok pedig eléggé szívás. A részleteket inkább nem írnám le, hogy azért ne meséljem el az egész képregényt. xD
A történet egyben romantikus, vicces és néhol kicsit drámai.
Arról meg szerintem senkit sem kell győzködnöm, hogy a rajzolása gyönyörű. :P

Főhősnőnk Lyar nagyon szimpatikus karakter, aki jól ki lett dolgozva és meg van a maga személyisége. Egy igazán kedves, szerethető lány.


Természetesen szóba jön a szerelem is. Ahogy a tartalomban is írtam Lyar-nak van egy kis szívfájdalma.
Szerelmes a legjobb barátjába, akivel ilyen-olyan okok miatt nincsenek együtt. (Szintén nem fejteném ki. xD)
Ez a legjobb barát pedig Shon.
Na itt jön az én nagy dilemmám, ami általában nem szokott gondot okozni, de most kivételesen igen. Szinte mindig könnyen döntök arról, hogy kinek szurkoljak. Ritka, ha ez nem így van... De én most nem tudom melyik srácnak szurkoljak. xD
Mindkettejüket nagyon bírom és mindkettejüket más miatt.
Ian egy kicsit lökött, bohókás, de meg van benne a titokzatosság is és neki is rejlenek érdekességek a múltjában. Plusz tud ő kedves is lenni, ha kell. Shon pedig a kötelességtudó, kedves, gondoskodó jófiú, akit nem lehet nem szeretni.
Rajtuk kívül még van pár mellékszereplők, akik szintén mind nagyon kedvelhetőek. Én legalábbis mindannyiukat nagyon szeretem.
Szóval ajánlom mindenki figyelmébe! :D


Ami nagyon tetszett: 
Sztori, rajzolása, poénok.

Ami nem tetszett: 
...




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review