2017. március 22., szerda

Álomszerető

Bejegyezte: 1995 dátum: szerda, március 22, 2017
Tartalom: 
"Egy ​férfi, akit arra kárhoztattak, hogy örök élete során több ezer asszony szeretője legyen. Julian mindent tud a nőkről; miként szóljon hozzájuk, mi a lelkük kulcsa és legfőképpen, hogyan tüzelje fel a testüket. Ám Julian átkozza azt a napot, amikor büszke spártai katonából szerelmi rabszolga, dicsőséges hadvezérből vágyakozó nők szexuális játékszere lett. Másnak a gyönyörű testek, a kéjes női sikolyok elérhetetlennek tűnő vágyak, neki véget nem érő kínok. Egy napon Grace Alexander hívatja a szexrabszolgát, hogy kielégítse vágyait, de a fenséges asszony – oly sok nő közül először – felfigyel a büszke férfira, és kettőjük szerelme talán még a szörnyű átkot is megtörheti…"




Én és a könyv: 
Az írónő Kinley MacGregor néven írta a kalózos sztorijait, amiket már olvastam és mivel ez a kötet már egy ideje várólistás volt és a másik két alkotása tetszett, ezért gondoltam itt az ideje elolvasni.

Véleményem: 
+18-as könyv.
Fentebb már említettem, hogy az írónő Kinley MacGregor álnéven is tevékenykedett. Ezen a néven írta meg a "Tengeri farkasok" könyveit is, amelyekről már írtam is a blogon.
Ám a Sötét Vadászok sorozatát Sherrilyn Kenyon néven publikálta.
Én alapból nagyon pozitívan álltam a kötethez. Valahogy úgy voltam vele, hogy ez nekem biztos tetszeni fog. :D Szerencsére nem kellett csalódnom.
Nem mondom, hogy világmegváltó.
Megvannak a maga hibái és a konfliktusa egész egyszerűen van megoldva.
De az egésznek az alapja az olyan jól van kitalálva:
Egy szexrabszolga, aki a múltból érkezett egy átok miatt.
Egy szkeptikus, lelkileg megviselt nő, aki ráadásul éppen szexterapeutaként dolgozik. xD
Egy kissé hisztis istennő anyuka. Néhány komisz isteni bratyó.
Plusz egy legjobb barátnő, aki ugyan diplomás, de mégis hisz a mindenféle humbug varázslatokban. xD

Leginkább persze a két főhőssel találkozhatunk és az ő kapcsolatuk alakulásán van a hangsúly. Tetszett, hogy Grace nem vetette rá magát a pasira és az is tetszett, hogy szép lassan megismerték egymást. Kibeszélték a múltjukat ölelő titkokat és segítettek egymásnak. Így kellően megalapozottak voltak az érzelmeik.
Természetesen a fülledt jelenetekben nincs hiány, de némi kis akciót is kapunk itt-ott. :D
Hmmm… Szerintem tovább fogom olvasni a sorozatot. :)


Ami nagyon tetszett: 
Az alap.

Ami nem tetszett: 
Volt pár felesleges hiszti.


Idézet:
"– Aggódóm a ti korotok férfijaiért, Grace. Mind komplett hülyének tűnnek."

"– Sok szerencsét a szabadságod kivívásához. Vezessen Árész ereje és Athéné bölcsessége! 
– Neked pedig Hádész sütögesse meg a vén lelkedet. 
Cupido nevetett. 
– Elkéstél. Már csinálta a harmadik században, és nem is volt olyan rossz."

"Semmilyen külső erő nem késztethet egy embert arra, hogy szeresse a másikat. A szerelem a szívből jön."



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review