2017. március 11., szombat

Balerina

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, március 11, 2017
Tartalom:
"A Franciaország távoli csücskében, egy árvaházban élő kis Félicie-nek egyetlen szenvedélye van: a tánc. Legjobb barátjával, a feltalálói babérokra törő Victorral vakmerő szökési tervüket végrehajtva Párizs felé veszik az irányt, a fények városába, ahol éppen csak belekezdtek az Eiffel-torony építésébe! Félicie-re sosem tapasztalt küzdelmek várnak; legjobb formáját kell hoznia és tanulnia kell hibáiból, hogy valóra váltsa legvadabb álmát: ő legyen a párizsi opera prímabalerinája."




Véleményem: 
A mesét lassan egy hónapja láttam és egészen eddig érlelődött bennem a vélemény alkotás.
Ennek oka az, hogy elsőre annyira nem tetszett.
Voltak jó pillanatai és nagyon oda voltam a szöszke orosz balettos srácért. Neki konkrétan követelek egy saját külön mesét, mert akkora nagy arc. xD
Én amúgy magyar szinkronosan néztem és nem tudom milyen lehetett az eredeti hangja, de én a magyar akcentuson szakadtam a nevetéstől és azok a pofák, amiket vágott.
Másodszorra leginkább miatta néztem csak meg, mivel meg szerettem volna mutatni anyunak és az öcsémnek, hogy mekkora már. xDD
Victor volt a másik nagy kedvencem, aki szintén tudott vicces pillanatokkal szolgálni. Ügyetlen volt, de mégis ügyes. Illetve szinte mindig érdekes helyzetekbe került.
Magát a főhősnőt különösebben nem szerettem meg, de azért ő is aranyos és bohókás volt. Tetszett a karakterének tanulsága is; Ne add fel az álmaidat és küzdj értük! A szenvedélyességgel pedig sok mindent ellehet érni ugyan, de ehhez gyakorlás is kell.
Szóval másodszorra már sokkal jobban elvarázsolt a mese. Igaz az eleje kicsit nehézkesen indult, de amikor hőseink végre elszöknek az árvaházból, minden sokkal érdekesebb és viccesebb lesz.
Grafikát tekintve senkinek sem lehet panasza. A hátterek és a figurák is nagyon szépre sikerültek. A zenék is mind találóak voltak.
Így összességében egy hangulatos kis mese született, ami kisebbeknek és nagyobbaknak is jó élményt nyújthat. :D

Ami nagyon tetszett: 
Egyetlen kisujj pöccintés jelent. xDDD

Ami nem tetszett: 
Az eleje kicsit lassan indult be, számomra.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review