2017. február 2., csütörtök

Teen Wolf 6. évad első fele

Bejegyezte: 1995 dátum: csütörtök, február 02, 2017
Tartalom: 
Maguk a szellemlovasok jelennek meg Beacon Hills-be, hogy magukkal vigyék gyanútlan áldozataikat.
Ha valakit elragadnak az nem csak örökre eltűnik, de ki is törlődik az emberek emlékezetéből.
Hőseink ezúttal nehéz feladat elé néznek, hiszen hogyan hozhatnának vissza valakit akikre senki sem emlékszik és azt sem tudják hova került.
Arról már nem is beszélve, hogy egyéb dolgok is meghúzódnak a háttérben...




Véleményem: 
Igazááából nem szerettem volna még véleményt alkotni. Hiszen még vissza van a sorozatból tíz rész.
De ez a tíz rész majd csak nyáron jön... Sajnos.
Én meg nem bírom ki addig, hogy le ne írjam a gondolataimat. (Plusz addigra már nem lesz friss az élmény sem.)

Először is: Háááá! De vártam én ezt az új és sajnos utolsó évadot.
Már kapásból az első rész megvett magának és az élmény csak tovább fokozódott.
Szóval ez úgy volt tökéletes ahogy volt!
A készítők nagyot alkottak(, mint mindig) - a színészekről meg már nem is beszélve. :P
Imádtam, hogy visszatért pár rég látott szereplő is. (Akiket nem nevezek nevükön, mert majd mindenki meglátja, ha megnézi a sorozatot. :D)
Komolyan mondom én csak lestem, hogy mennyire jól ki van ez az egész találva.
Én el sem tudtam képzelni, hogy az egésznek mégis hogyan lesz boldog végkifejlete. Főleg amikor egyre több és több ember tűnt el.
Plusz nekem úgy tetszett, hogy kis észrevétlenül még némi nosztalgia is vegyült ebbe az évadba, hiszen sok-sok visszaemlékezés volt.
És ezeken keresztül is látszódott, hogy a sorozat egészében milyen szépen ki voltak építve a kapcsolatok. (barátság-család-szerelem stb.)
Néhol igazán megható volt. Egyszer még sírtam is. Szóval bőven volt részünk érzelmekben.
De közben nem feledkeztek meg az elengedhetetlen humorról sem.
És aminek nagyon örültem, hogy pár szerelmi szál is kibontakozott.
Ah… Már most rosszul vagyok a tudattól, hogy nem lesz több évad.
(Pedig jól tudom, hogy semmit sem lehet örökké húzni, de olyan nehéz megválni egy ennyire jó és szeretett sorozattól.)
Kíváncsian várom, hogy mit terveznek az utolsó tíz részbe. :)



Ami nagyon tetszett: 
Az egész

Ami nem tetszett: 
....



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review