2017. február 10., péntek

Zutto Mae Kara Suki Deshita: Kokuhaku Jikkou Iinkai

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, február 10, 2017
Tartalom: 
Hét fiatal szerelmi történeteit boncolgatja az anime.
Főszerepben főként két gyerekkori jó barát, akik többet kezdenek érezni egymás iránt.
Főhősnőnk pedig elhatározza, hogy itt az ideje bevallani érzéseit...
De ez nem is olyan könnyű, mint gondolta volna




Véleményem: 
Megembereltem magam és hosszú idő óta végre animéztem. :D
(Na, jó. Ez nem teljesen fedi a valóságot. Néztem én animét, csak egyiket se fejeztem még be. De majd próbálkozom. xD)
Igaz, hogy csupán egyrészes, hosszabb darabról van szó. (Egy óra hosszúságú.)
Na, de inkább beszéljünk az animéről;
Szóval, ahogy a tartalom is írta ez egy romantikus darab, ahol a fő mozgatórugó a szerelem. Minden szereplőnket a szerelem gyötör. Leginkább a viszonzatlan, mert hát az a legdrámaibb.
A történet rögtön egy szerelmi vallomással nyit, ahol is Natsuki Enomoto bevallja gyerekkori barátjának, hogy mit érez iránta. Később persze inába száll a bátorsága és az egészet visszavonja, mondva csak viccelt és ez gyakorlás volt az igazi előtt.
Aztán következhet a huzavona, esetleges felténykedésék stb. Néhol felbukkannak a többiek is; kinek nagyobb-kinek kisebb szerepe akad.
A grafika szép, bár szerintem lehetne ennél is szebb... Néha olyan furi volt a szereplők feje. (Bár ez csak az én szerény véleményem.)
A hangulata aranyos és nagyon jó kis zenei aláfestéseket kapott.
Maguk a zenék annyira nem jöttek be.(Mármint nem azok a fajták, amiket ezerszer újra akarnék hallgatni.) De ha az ember a szövegüket is nézi akkor rá jön, hogy mennyire illenek az animéhez.
Sajna engem nem varázsolt el ez a kis szösszenet.
Bájos volt, ezt nem tagadom.
De közben unalmasnak is találtam. Újat nem tud mutatni és még a karakterek sincsenek úgy igazán kidolgozva. (Mondjuk egy óra játékidő alatt, ez nem is csoda.)
Őszintén szólva nem néztem annyira utána a dolognak, hogy ez most manga, játék vagy esetleg light novel alapján készült-e. De bármelyik is az alapja, akkor ott biztos nagyobb kidolgozottságot kapott a sztori és a szereplők.
Ez egy aranyos anime, amit egyszer jó volt megnézni. De bennem nem hagyott túl mély nyomot. De aki szereti a  slice of life műfajt és a romantikát annak érdemes megnéznie. :D



Ui: Van egy második része is; Suki ni Naru Sono Shunkan wo.: Kokuhaku Jikkou Iinkai


Ami nagyon tetszett: 
Cuki.

Ami nem tetszett: 
Kissé untam.






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review