2016. december 24., szombat

Wink, ​Poppy, Midnight - A hős, a hazug és a hitvány

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, december 24, 2016
Tartalom:
"Minden történetbe kell egy hős.
És kell bele egy hitvány gonosztevő.
És hogy még mi? Megfejtésre várok titkok…

Wink egy vörös hajú, szeplős lány a szomszédból: senki sem ismeri egészen, a lénye csupa talány és rejtély. A szőke, ezüstszürke szemű Poppy a leggyönyörűbb és egyszersmind a legaljasabb és legkegyetlenebb lány a középiskolában: egy igazi manipulatív méhkirálynő. És itt van a harmadik, Midnight, egy édes, de bizonytalan fiú, aki nem tud választani kettejük közül. Wink. Poppy. Midnight. Két lány. Egy fiú. És egy rémisztő, veszélyes erdő, ahol egyre több borzalmas esemény követi egymást. Mi történt valójában? Van, aki tudja. És van, aki hazudik."



Én és a könyv: 
A borító teljesen elvarázsolt és elhatároztam, hogy muszáj elolvasnom.
Ha a sötétségbe nézel, 
a sötétség is visszanéz beléd.

Véleményem:
Nagyon szerettem volna szeretni ezt a regényt... Tényleg! Mert eszméletlen gyönyörű ez a borító és a polcomon szerettem volna látni. De csak nem jött össze a dolog.
Értettem én, hogy mit szeretne bemutatni a regény. Leginkább azt, hogy semmi sem fekete vagy fehér. Illetve azt, hogy mindenkiben több rejtőzik, mint azt elsőre gondolnánk stb.
De nekem nagyon nem tetszett ahogy az egészet tálalta az . Ez számomra túl elvont volt.
Egyik szereplőt se szerettem. Mindegyikük olyan kiforratlan volt. Néhány dolgot megtudtunk róluk, de ezek alapján nem éreztem őket közel magamhoz.
Plusz nem értettem Midnight hirtelen pártfordulását sem... (Talán szerelem első látásra? -.-)
A sztori is olyan semmilyen volt, kissé zagyvaság. Egyszerűen nem sok értelmét láttam, ahogy csak monoton történet egymás után a dolgok.
A vége… A végére már szavaim sincsenek. Inkább hagyjuk is. Most szépen elfeledem, hogy elolvastam ezt a könyvet.
Persze senkit sem szeretnék eltántorítani tőle. Ez a könyv eléggé megosztó. Az embernek vagy tetszik vagy nem. Én sajnos a nem kategóriát erősítem.
Ui: Amúgy valaki tényleg elnevezi a gyerekét Alabamánk vagy Midnight-nak? XD

Ami nagyon tetszett: 
Hmm... Borító.

Ami nem tetszett: 
Úgy összességében nem tetszett.

Idézet:
"Én jó akarok lenni az emberekhez, tényleg, de olyan hülyék."

"Az emberek néha egyszerűen eltűnnek, Midnight. Rájönnek, hogy nem a jó úton járnak, vagy valaki más életét élik, ezért fogják magukat, és az éjszaka közepén eltűnnek."

"A szerelem olyan volt, mint egy puha, fehér felhő a viharos fekete égen."

"– De a hősök bosszút állnak. Ez a dolguk. 
– Azt hittem, hogy embereket mentenek meg, hogy aztán minden jól végződjön. 
– Igen, de előtte elégtételt vesznek, és jóvá teszik a sok rosszat, amit a gonoszok követtek el."



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review