2016. december 16., péntek

American Horror Story: 5. évad

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, december 16, 2016
Tartalom: 
"Az Amerikai Horror Story egy amerikai horror-dráma sorozat. A sorozat antológia-jellegű, minden évad egy, az előzőtől független történetet mesél el."





Véleményem: 
Szerintem jó dolog, hogy minden évad másról szól.
Mondjuk a negyedik nekem annyira nem volt szimpi, hogy azt egy az egyben kihagytam. Az ötödikre is csak nehezen szántam rá magam, pedig bemutatók alapján érdekesnek tűnt.
Nagy vonalakban az ötödik évad egy szellem járta hotelről szól. De, hogy még érdekesebb legyen akadnak itt vámpírok és egy démon is. :D Plusz sok-sok érdekesség.
Megjegyzem az első pár rész szerintem túlzottan is morbid volt. Azon gondolkodtam, hogy vagy én lágyultam meg vagy a készítők tényleg kicsit jobban bedurvultak. Éppen ezért az elején kissé fanyalogtam. A végére viszont csak belerázódtam.
Nem volt rossz, de azért nem voltam elájulva tőle. Még mindig inkább az első pár évadot tartom a legjobbnak. Szerintem bőven maradtak benne kidolgozatlan részletek, amikre még kíváncsi lettem volna. A sztori több vonalon játszódott és egyszerre több karakterre fókuszált. Ott voltak a vámpírok,
a Tíz parancsolat gyilkos, a droggal küszködő szellemnő stb. Éppen ezért nekem volt egy olyan érzésem, hogy túl sokat akartak belesűríteni ebbe az évadba és ezért nem sikerült annyira részletesen mindennek a kidolgozása.
Az is nagyon tetszett, hogy itt-ott összekapcsolták az előző évadokkal az eseményeket. :D
A Tíz parancsolatos gyilkos kiléte engem nem ért meglepetésként. Nem tudom, hogy azt csavarnak szánták-e, de szerintem könnyű volt kikövetkeztetni.
Néhol akadtak egész jó kis poénok is.
Például a kedvencem, amikor a Grófnő és James vacsoráznak:
– Milyen a kinti élet, drágám? Kiket öltél meg mostanság?
Amúgy, ha már Grófnő; Lady Gaga nagyon tetszett ebben a szerepben. Nem is gondoltam volna, hogy tetszeni fog. Plusz Matt Bomer is szuper volt.
A régi szereplőket meg kész felüdülés viszont látni. (Mondjuk azért vannak, akiket az ember hiányol, de örüljünk annak amit kapunk. :D)
A következő évadba is bele fogok kukkantok.


Ami nagyon tetszett: 
Lady Gaga

Ami nem tetszett: 
Néhol kidolgozatlannak éreztem.




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review