2016. december 24., szombat

Csak ​árnyékok

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, december 24, 2016
Spoilert tartalmazhat az előző kötetekre nézve!!!
Tartalom:
"Simon elégedetlen az Árnyvadász Akadémia működésével. Amikor megismerkedik James Herondale és Matthew Fairchild történetével, hamarosan kiderül számára, hogy nem ő az első, aki így van ezzel. Azt is megtudja, hogyan lettek barátok, aztán pedig parabataiok. Ez a történet voltaképpen izgalmas előjáték a The Last Hours című következő regénysorozathoz."



Én és a könyv:
Haladok szépen sorjában. :D

Véleményem:
Nekem nagyon tetszett. :)
Tök jó volt újra látni Jamest és most kevésbé melankolikus állapotban, mint a Magnusos kötetben.
Nagyon szeretem, hogy ilyen kis sztorik által betekinthetek a rég múlt eseményeibe és még inkább megismerhetem a szereplőket és a családjukat *-* Arról meg már nem is beszélve, hogy itt-ott feltűnnek a régiek is: Jem, Will, Tessa.
Plusz nagyon tetszett, ahogy Jamie és Matthewa megtalálták egymást. Már most bírom az ő kis parabatait párosukat.
Matthewa-t rögtön megkedveltem. Tényleg van egy amolyan bájos stílusa. (Mint anno Jem-nek.) Igaz először számomra is tenyérbemászónak tűnt. :D

Viszont nem tagadom, hogy a nevekbe néhol már belezavarodtam. Kicsit már túl sok a kinek a kicsodája, ki kinek a rokona, ki kitől van stb. xD De majd próbálok visszarázódni mire a LadyMidnight-hoz érek.



Ami nagyon tetszett: 
Az egész :D

Ami nem tetszett: 
...



Idézet: 
"– Bár borzasztóan fogsz hiányozni.
– Borzasztóan? – kérdezte félénken James.
– Édesanyád váltig állítja, hogy erős lesz, és nem fog pityeregni – mondta apa. – Az amerikaiak szívtelenek. Én minden este telesírom majd a párnámat."

"Soha nem jelentett jót, ha egy néma testvér jelent meg az Akadémián. James apja folyton mindenféle ürügyeket keresett, hogy Jem bácsi velük tarthasson – egyszer még azt is váltig állította, hogy egy virágcserepet démon szállt meg."

"– Apa, ugye nem loptad el megint Gabriel bácsi kocsiját? – kérdezte James.
– Bajba kerültél. Ő is azt akarná, hogy eljöjjek vele érted, és biztosan ideadta volna, ha elkérem. Bár történetesen nem kértem el."

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review