2016. május 8., vasárnap

Teen Wolf 5. évad

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, május 08, 2016
Spoileres lehet az előző évadokra nézve!!!
Tartalom:
Kis csapatunk megkezdi a végzős évét.
Szinte már minden túl tökéletes, se gonosztevő, se semmi rossz.
De természetesen ez csak a vihar előtti csend.
Hamarosan furcsa események kezdődnek kirajzolódni. Eltűnt tinik, gyilkosságok és egy titokzatos régi barát.
Scott falkájának nehéz időszakon kell átmennie, a csapatban ugyanis széthúzás üti fel a fejét.

Vajon a fiatal alfa újra egyesítheti a falkáját és egyben letudja győzni a múltból érkező szörnyűségeket?


Véleményem: 
Az első rész ütősen kezdett. Kapásból egy olyan jelenettel nyitottunk, ami valahol a jelenben játszódik és vissza kell tekintenünk a múltbéli eseményekre, hogy megtudjuk hogyan jutott el idáig a történet.
Az első pár rész a szokásos poénos mederben folyt, de később kezdett komor és komoly lenni.
Hőseink között konfliktusok alakultak ki és senki nem bízott senkiben, mindenki ment a maga feje után.
Ez nekem nem nagyon tetszett. Mindenki az önsajnálat mocsarában lubickolt...
De végül körülbelül a 14. résztől újra kezdett helyreállni minden és annyira jó lett az egész, hogy csak ámultam. :)
Az eddigi évadokhoz képest újdonság volt számomra, hogy rögtön szembesítettek minket azzal, hogy ki a gonosztevő. Nem kellett
agyalnunk rajta.
Bár persze végül ez sem volt annyira egyszerű, mint elsőre hitte az ember. A Rettegés Doktorainak ugyanis megvolt a maga terve. Hiszen a gonosztevők, egy gonosztevőt szerettek volna gyártani(méghozzá nem is akármilyent és nem is akárhogyan) és legalább az ő kilétén agyalhatott a néző.
Kaptunk pár újabb szereplőt is. Például egy titokzatos régi ismerőst. (Akit én nem kedveltem :D)
Illetve egyesek most nagyobb szerepet kaptak:  Parrish és Mason.
Egyébként őket nagyon megszerettem. Mondjuk én azt szeretem leginkább ebben a sorozatban, hogy a gonosz szereplőkön kívül mindenki szerethető. (De pl. anno Peter-t is szerettem, pedig gonosz volt)
Masonon meg nagyon jókat nevettem, amikor ilyen jelenetei voltak, hogy:
Malia: Ne aggódjatok, Mason pontosan tudja mit csinál. 
Eközben Mason: Liam, hívj vissza! Fogalmam sincs mit csináljak. És bepánikoltam. Teljesen bepánikoltam xD
Vagy például ez :
Mason: Jól van, csináljuk. Betöröm a falat. Betöröm a kocsimmal.(…)Csak betöröm, tönkreteszem gyönyörű autómmal, amit a szüleimtől kaptam, a szülinapomra, de megmentem a barátaimat. Csináljuk! 
Hayden: Mi a fenét művelsz? 
Mason: Óh! Hál' Isten! Használhatjuk a te kocsidat?
Viszont a szereplőgárdából eltávozott az egyik hatalmas kedvencem... DEREK. :(
Nagyon hiányoltam őt és kissé nehezen szoktam meg, hogy nincs jelen... de ez van. Amíg Stiles nem válik ki a sorozatból addig nincs gond. :D
Összességében: Ez is egy jó évad volt, még mindig imádom a Teen Wolfot. Viszont a közepe az nem nagyon tetszett - bár rossznak se mondható. :)

Ami nagyon tetszett: 
A vége
Liam, Parrish, Mason, Stiles

Ami nem tetszett: 
Közepe


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review