2016. május 24., kedd

Sugar Sugar Rune

Bejegyezte: 1995 dátum: kedd, május 24, 2016
Tartalom:
"A történet két boszorkányról szól, akik a Mágikus Világban (Magical World) élnek. A két kis boszorka, Chocola Meilleure és Vanilla Myu, akiket egy versenyre neveztek a Mágikus Világ Királynője címért. Chocola társaságkedvelő és merész lány erős személyiséggel és Vanilla legjobb barátja. Vele ellentétben Vanilla egy szerény és félénk lány, aki a jelenlegi Candy Királynő lánya.
Candy királynő egy feladatot ad a lányoknak, hogy eldőljön, melyikük érdemes a királynői címre. A feladat szerint az emberi világba kell menniük és összegyűjteni azok gyémántként ragyogó szíveit és természetesen minél több szívet gyűjtenek, annál nagyobb lesz az esélyük a győzelemre.
Rengeteg kalandon keresztül ismerhetjük meg a két boszorkát, különösen, mikor Pierre ellen kell kiállniuk. Humor, dráma és szerelem egyszerre szövi át ezt a történetet, ami az élet számtalan értékét mutatja be és elsősorban a barátságra koncentrál. "

Véleményem: 
Egy olyan animét hoztam, ami nem mai darab(2005-2006) és kicsit kevésbé ismertnek számít. 
51 részes, szóval nem túl rövid. :D
Ez egy igazán lányos, csili-vili darab. 
Tele mágiával, szerelemmel, barátsággal és persze humorral. 
Természetesen hatalmas hangsúly van az érzelmeken, hiszen a két boszi ezek miatt képes ellopni a szíveket. Ennek érdekében pedig sok mindent ki kell állniuk és ők maguk is nagy változásokon mennek át. 
Egyébként ez a szív ellopásos ötlet nagyon tetszett, mert más animében még nem nagyon láttam ilyet. 

A történet legeleje epizodikusan kezdődik, majd később kibontakozik egy bonyolultabb történetszál is. (Megjegyzem szerintem kicsit lassú lefolyású az egész, mert sokkal hamarabb is eljuthattunk volna a nagy csattanóig.)
Van egy titokzatos "szőke hercegünk" is, akire jobb odafigyelni.  Ezenkívül sok aranyos mellékszereplő is akad :D
A két főszereplő pedig amolyan tipikus anime karaktereket testesít meg. Hiszen van egy nagyszájú, vadóc lányka, illetve egy szerény, hallgatag, cuki.
A grafika egész szép, de mivel kicsit régebbi ezért nem annyira gyönyörű, mint mondjuk a mostani 2015-2016-os animéké. 
Nem éppen mostanában láttam. Szóval a kisebb részletekre már már nem emlékszem. 
Amikor megnéztem 13 éves voltam és nekem akkoriban tetszett. :)
Viszont nemrégiben belenéztem és most már nem igazán tudott lekötni, az első nyolc részig jutottam csak. 
Nem mondanám tökéletesének és azért túl sok újdonság sincs benne, de egy kis időtöltésnek jó. :)
Illetve én inkább a fiatalabb korosztálynak ajánlanám. 

Ami nagyon tetszett: 
...

Ami nem tetszett: 
Az egér...Engem nagyon idegesített.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review