2016. május 1., vasárnap

Anyák napja

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, május 01, 2016
Tartalom:
"Mi a közös a lobbanékony Sandyben (Jennifer Aniston), a káprázatos ékszereket reklámozó Mirandában (Julia Roberts) és a férjét odaadóan szerető Jesse-ben (Kate Hudson)?
Mindhárman édesanyák, és bár a mindennapjaikban egészen más örömökkel és kihívásokkal néznek szembe, anyák napján valamennyien megtapasztalják, mit is jelent édesanyának lenni.
Az erősebbik nemet Bradley (Jason Sudekis) képviseli, aki szomorúan készül az ünnepre, ez lesz ugyanis az első anyák napja gyermekei anyja nélkül. "



Véleményem: 
Boldog anyák napját minden anyukának! :)
Ezt a filmet hoztam, ami a mai napra tökéletesen aktuális. :D
A tegnapi napon volt szerencsém anyukámmal megnézni ezt a filmet, mivel az ajándéka része volt, hogy moziztunk egyet.
Én a magam részéről nagyon paráztam, hogy beülünk egy olyan filmre, ami majd nem fog tetszeni - hisz ez mégiscsak az ajándéka része és mennyire rossz lenne, ha nem tetszene neki.
Viszont pozitívan csalódtam, mert nagyon tetszett a film, ahogy anyunak is. :D
Először is, egészen reális volt. Olyan dolgokat hozott elő, amik a valóságban is megtörténhetnek.
De ami a legjobb, az a humora. Jó poénok voltak benne, amiken lehetett nevetni és számomra nem tűntek erőltetettnek sem.
Illetve voltak meghatóbb jelenetek is, amikor néha könnybe lábadt a szemünk és pityeregtünk kicsit.
A színészi játékra se lehet panasz. Sok jó színésszel van tele a film.
Láttam már pár lehúzós értékelést a filmről, de szerintem igenis aranyos és jó délutáni kikapcsolódás.
Túl nagy sztorit persze ne várjunk, hisz a főszereplők mindennapjait láthatjuk, de mindezt bájosan és szórakoztatóan.

Ami nagyon tetszett: 
Vicces

Ami nem tetszett: 
...


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review