2016. május 13., péntek

Borzongás

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, május 13, 2016
Spoilert tartalmazhat az előző részekre nézve!!!
Tartalom:
"Judd Lauren mentálképességei gyilkolásra valók. A mentálhálón egy titkos osztag katonájaként iszonyatos dolgokat tett; most a farkas alakváltó falka odújában a Mentál Tanács végzetes tervének meghiúsítására használja erejét. Az Elcsendesedést azonban nem törheti meg, mert ezzel a környezetére szabadítaná gyilkos hajlamait.
Brenna Shane Kincaid ártatlan farkas alakváltó lány volt, mielőtt egy sorozatgyilkos mentál elrabolta és megtörte az elméjét. Azóta látszólag felgyógyult, de a sérülések mélyebbek, mint ami a felszínen látszik.
Kísérti a múltja. Juddhoz fordul segítségért, de bármilyen erős is közöttük a vonzalom, a rideg mentál nem tudja megadni a lánynak azt, amire a teljes gyógyuláshoz szüksége van."


Én és a könyv: 
Az első két rész tetszett és Judd-ra nagyon kíváncsi voltam.

Véleményem:
+18-as könyv!
Nekem eddig ez a rész tetszett a legjobban. :)
Sose hittem volna, hogy így megszeretem Judd-ot. Engem totál megvett magának.
Már éppen kezdtem unni a szokásos alakváltó pasi és mentál csaj felállást, úgyhogy ez a kötet nagyon jól jött. Ráadásul végre bepillantást nyerhettünk a farkas falkába is.
Az elején még én is teljesen úgy gondolkodtam, mint a falka tagjai – mármint egyszerűen képtelen voltam elképzelni, hogy ezek ketten hogyan jönnek össze. XD
Hisz Judd a jégember. Brenna pedig a kemény csaj, akit éppen egy mentál bántott.
Valahogy nem tudtam elképzelni ahogyan az ő kapcsolatuk kialakul és ehhez képest szerintem éppen az ő viszonyuk lett a legszebben kibontva.
Pedig először nagyon fura volt az egész szituáció számomra, mert nem értettem, hogy a nyílt elutasítás ellenére Brenna miért vonzódik a mentál iránt.
De tökéletesen jól kibontotta a kettejük kapcsolatát az írónő. ^^
Mivel Judd-ot ennyire nagy mértékben uralta az Elcsendesedés, így tovább kellett kérlelni, győzködni.
Ez miatt pedig nagyobb hangsúlyt kaptak az érzelmek kialakulása és nem csupán a tetstivágy. Plusz jó volt nézni, ahogy Judd bontogatja a szárnyait az érzelmek terén, ahogy mindent kitapasztal. De a leginkább azt bírtam, amikor még a humorát is megtalálta. xD
Amúgy az egész Lauren család nagyon érdekes és végre kiderült az is, hogy miért akarták őket rehabilitálni...
És a sztoriban is haladtunk, történtek események bőven.
Az előző részből ezt hiányoltam is kicsit.
Összességében: SZUPER RÉSZ! Az eddigi legjobb :)

Ami nagyon tetszett: 
Judd

Ami nem tetszett: 
...

Idézet:
"– Fogalmad sincs, mihez kezdj velem, igaz?
Rossz ötletnek tűnt, hogy ezt bevallja.
– Ha férfi lennél, egyszerűen kihajítanálak a házból néhány zúzódással a testeden. De mivel nő vagy, nem tudom pontosan, hogyan szabadulhatnék meg tőled.
– Ez gonosz volt – válaszolt a lány, de továbbra is mosolygott."

"– Nem akarok több könnyet látni. Soha.
– Bocs, tündérbogár, de én farkas vagyok, nekünk már csak ilyen hevesek az érzelmeink. Jobb lesz, ha hozzászoksz.
– Ezt ne! A drágámat elviselem, még az édest is – érezte, hogy felszabadul, amikor hallotta, hogy Brenna hangja újra a régi volt –, de azt, hogy tündérbogár, soha.
– Angyalbögyörő? "

"– Hogy vadásznak a mentál hadnagyok?
Judd egyenesen a leopárd világoskék szemébe nézett.
– Nagyon halkan.
– Akár a lövészek. – Dorian elgondolkozott. – Beszélgetnünk kellene.
– Lehet, hogy szükségem lesz majd egy küzdőpartnerre. (…)
– Karate? – Azok a teljesen emberi szemek érdeklődve felcsillantak.
– Katana.
– Azta! Benne vagyok.
Lucas megköszörülte a torkát.
– Ha végeztetek a flörtöléssel, rátérhetnénk a témára.
Indigó vigyorgott, de nem szólt egy szót sem. Mercy azonban nem volt ennyire tartózkodó.
– Á, szóval ennyi kell ahhoz, hogy valaki lefektesse Doriant! Majd szólok a rajongóinak."

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review