2016. május 1., vasárnap

Shadowhunters

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, május 01, 2016
Tartalom:
"A hatrészes könyvsorozaton alapuló dráma, a Shadowhunters a 18 éves Clary Fray életéről fog szólni, aki születésnapján rájön, hogy igazából nem az, akinek hiszi magát, hanem az árnyvadászok leszármazottja, az angyal–ember-hibrideké, akik démonokat ölnek. Amikor édesanyját, Joycelynt elrabolják, Clary belecsöppen a démonvadászat világába a rejtélyes árnyvadásszal, Jace-szel és a legjobb barátjával, Simonnel. Majd kezdetét veszi Clary önfelfedezése, miközben egyre többet tud meg a múltjáról és arról, amit a jövő tartogat számára."


Véleményem:

Na! Végre én is a végére értem a Shadowhunters sorozatnak. :D
Szerintem eléggé bizakodón álltam hozzá. Nagyon vártam és nagyon kíváncsi voltam. Plusz fel voltam készülve arra, hogy lesznek benne nagy változtatások.
Úgy-ahogy sikerült megfeledkeznem arról, hogy ez se, meg az se így van és, hogy kik azok az új alakok stb. Sőt valamelyik változtatás még nagyon tetszett is, mint például az emlék démon.
De eleinte annyit sápítoztam, hogy mi a francot csináltak a készítők???
Pl :
Nem értem, hogy mi a fenét keres az a sok ember az intézetben és mi ez a sok modern kütyü?
Luke meg mióta lett rendőr?
Valentine mi a fészkes fenét keres Csernobilban? (Ezt mondjuk még most sem értem. xD)
Szóval egész film alatt mantráztam magamnak, hogy: Vonatkoztass el a könyvtől! Vonatkoztass el a könyvtől! Vonatkoztass el a könyvtől! XD
Ez a végére már egész jól összejött.
Viszont:
Hát, nem tudom ki, hogy van vele… De engem Katherine csaj eleinte annyira idegesített, még van mit fejlődnie a színészkedés terén. Szerintem túlságosan túljátssza a szerepet. Néha még a járása is olyan természetellenesnek hatott számomra. De a végére már a csaj iránt érzett kezdeti ellenszenvemet is félre tudtam tenni és egészen megbékéltem vele.
Jace nem rossz, nem rossz, de azért rajta még lehetne alakítani.
A vicces az, hogy amikor anno olvastam a könyveket oda meg vissza voltam a Jace-Clary párosért. Most meg; Mindenki érdekelt csak ők nem. xD Szóval én a sorozatot leginkább mindenki más miatt néztem/nézem.
A többiek szuper jók voltak. Mondjuk eleinte fura volt, mert úgy tűnt, hogy Izzy és Magnus személyiségét kissé kicsavarták… Izzy, olyan túl mézes-mázos és kedves. Néha olyan szövegeket lenyomott, amilyeneket Izzy sose ejtett volna ki a száján. Magnus pedig nagyon komoly és komor volt kezdetben.  De aztán ők is változtak valamelyest. xD Magnus például haláli, Imádtam. Olyan jó Magnusos dumákat nyomott.
Simon határozott kedvencem :D Nagyon bírom.
És amin a leginkább meglepődtem, hogy hatalmas kedvencem lett Alec. Szinte bántam a film nézése közben, hogy a karakter meleg, mert oda meg vissza voltam tőle és csorgattam a nyálamat, hogy micsoda pasiiii. xD
Szóval összességében: Nehézkesen indult a kapcsolatom a sorozattal, de a végére egészen megszerettem :)

Ami nagyon tetszett: 
Magnus, Simon, Alec, Izzy

Ami nem tetszett: 
Néhány változtatás és eleinte Clary



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review