2016. május 9., hétfő

Scream: The TV Series

Bejegyezte: 1995 dátum: hétfő, május 09, 2016
Tartalom:
Minden Daisyvel kezdődött, de Emmával fog véget érni...
Emma egy átlagos tini, aki  Lakewoodban él.
Csakhogy Lakewood  múltjában létezik egy sötét sztori; egy örült gyilkos többeket is megölt.
Emma szülei pedig ennek a gyilkossághullámnak a túlélői.
De a lány nem is sejti, hogy ez a történet sokkal szorosabban kapcsolódik a családjához és hozzá.
Miután az egyik barátnője - Nina- feltesz egy videót a YouTube-ra, meghal és ez csak a kezdet.
A gyilkos nem áll meg egy embernél.
A titokzatos halálosztó felveszi a kapcsolatot Emmával és arra kéri játsszon vele...
Ha nemet mond, akkor elveszíti a szeretteit.


Véleményem:
A régi Sikoly filmeket vették alapul a történetél és a főmozgatórugó természetesen az, hogy megtudjuk ki a gyilkos.
Szerintem jóra sikeredett a sorozat.
Nagyon leköti az embert és gondolkodik, agyal, ki akarja deríteni, hogy ki lehet a maszk mögött.
Én most nem derítettem ki olyan hamar, hogy ki a gyilkos, mint szoktam.
Sőt… Én egészen a végig tanácstalan voltam. Nekem ez most valahogy nem volt egyértelmű XD Voltak ötleteim, de aztán mindig történt valami és elvetettem őket.
A szereplőket hamar megkedveltem és számomra tök természetesek voltak.
Az egész olyan volt, ami simán megtörténhetne.
A karakterek gondolkodtak, féltek, néha viccelődtek és filmes példákat hoztak fel; Walking Dead, Útvesztő stb. :D
Jó, mondjuk azért voltak néha irracionális pillanatok, mert valahogy kétlem, hogy a valóságban bárki olyan bátor lenne, mint a szereplőink. Bár kitudja? :D
Leginkább Noaht szerettem meg. A sorozatgyilkos mániájával emlékezettet az egyik kedvenc könyvem főszereplőjére.
("– És ezt azért tudod… Mert?
– Nem is tudom. Néhány srác a sportot szereti, én meg a sorozatgyilkosokat")
De egyébként mindenkit kedveltem, aki életben maradt. xD
Amúgy az könnyen kikövetkeztethető volt szerintem, hogy ki marad életben és ki nem.
Amit én kifejezetten szerettem ebben a sorozatban az-az, hogy még kicsit poénos is volt.
Illetve tetszett, hogy nem féltek megmutatni a véres részletek sem. Hisz mégiscsak egy horror sorozatról van szó.
A második évadra is kíváncsi leszek mivel maradtak elvarratlan szálak O.o
Plusz az a befejezés...

Ami nagyon tetszett: 
Néhol vicces és fenntartotta az érdeklődésemet.

Ami nem tetszett: 
Van egy rész, ami szerintem fura volt kicsit. Ebben a részben Emma rájön egy fontos dologra és számomra az volt a fura, ahogyan rájött. Ez annyira nem tetszett, de igazából nem volt vészes.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review