2013. július 9., kedd

Z Világháború

Bejegyezte: 1995 dátum: kedd, július 09, 2013





Tartalom: "A Max Brooks World War Z: A zombi világháború története című könyve alapján készült akció-horror egy ENSZ alkalmazott küzdelmét mutatja be, amint versenyfutást folytat az idővel és a végzettel, hogy megállítsa a zombi fertőzés szétterjedését a világban."


Véleményem: Annyira, de annyira meg szerettem volna már nézni!!! :D Mindenhol azt olvastam, hogy nagyon jó. Én meg imádom a zombikat és az akciófilmeket is. XD Az elvárásaimnak megfelelt? Óh! Nagyon is. Rettenetesen tetszett. Szerintem nagyon jól megcsinálták. Bár fura volt kicsit, hogy a zombik ilyen gyorsak és még brutálisabbak, mint a megszokottak. Meg az is fura volt, hogy milyen hamar átalakulnak. De kell a változatosság. :)  Az tuti, hogy akcióból nincs hiány benne. Egyszer még meg is ijedtem rajta. XD

Szereplők: Konkrétan csak egy főszereplőnk van. Akárki mondhat nekem akármit a többiek csak úgy vannak. XD Mondjuk valakinek kicsivel nagyobb szerep jut, mint másoknak... mint aki pl... rögtön az elején lelövi saját magát. Véletlenül. Azt hiszem ezt tényleg hívhatjuk szerencsétlennek. Na de a főszereplőőő! Gerry Lane, akit Brad Pitt alakított. Tetszett a karaktere. Bár igaz, hogy a többiek csak úgy jönnek mennek, azért azt meg kell említenünk, hogy főhősünk nem sokra ment volna egyedül.




Ami nagyon tetszett:  Nekem bejött az ötlet, hogy miként szálljanak szembe a zombikkal. *-* Persze azt nem írom le, hogy hogyan, mert az nagyon Spoiler lenne.





Ami nem tetszett: Azért néha nagyon látszódott, hogy számítógépes.








0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review