2013. július 21., vasárnap

Tokyo Magnitude 8.0

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, július 21, 2013
Tartalom: Az első epizódban megismerhetjük Mirait és az öccsét Yuukit. Elérkezik a várva várt nyári szünet és Yuuki szeretné megnézni a robotkiállítást. A szülők nem érnek rá, így Miraira vár a feladat, hogy testvérért elvigye. A lány kissé morcosan ugyan, de megteszi ezt. Ám az apró kis kiruccanás katasztrófába torkollik, amikor a várost egy 8.0-as erősségű földrengés rázza meg. Mirai és Yuuki pedig elszakadtak egymástól. Ekkor lép a színre Mari-san, aki segít megkeresni a kisfiút és ígéretet tesz, hogy mind a két gyereket épségben hazajuttatja...Ám ez nem könnyű feladat, hiszen a földrengés okozta károk miatt, csak gyalogolni tudnak, illetve folyamatosan érkeznek az utórengések is.



Véleményem: Nekem nagyon tetszett. Az ábrázolása nagyon valósághű. A grafika nagyon szép. Én többször is elsírtam magamat, főleg a végén. Azt az egyet bántam, hogy a végén nem láthattuk, hogy mi történt a szereplőkkel évekkel később. Ha csak egy képsorozatban is, de ezt szívesen megnéztem volna. :)

Szereplők: 
Mirai: A történet elején egy idegesítő kislány, semmi több. Folyton duzzog és nagyon pesszimista, nem bízik meg senkiben. Mari-san jóságát sem érti. De ahogy előre haladunk karakterfejlődésen megy át, felelősséget tanul és máris megkedveljük őt is. Ráadásul a testvérét mindenáron megakarja védeni.
Yuuki: Nagyon aranyos és derűlátó. Szereti a testvérért és végig próbál belé lelket önteni, pedig még, olyan kicsi.
Mari-san: Erős karakter és optimista. Sohasem adja fel. Nagyon kedves és segítőkész.


 Szerelmi szál: Ebben az animében ilyen nincs, de én nem is hiányoltam belőle. :)

Ami nagyon tetszett: 
A befejezés szép volt és megható.
Az Oppening zene. *-*


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review