2013. július 23., kedd

The Flower of Evil

Bejegyezte: 1995 dátum: kedd, július 23, 2013

Tartalom: 
Seh-Joon és Seh-Wah ikertestvérek. Kapcsolatuk nagyon bonyolult. Seh-Wah nagyon ragaszkodik a bátyjához. Sőt ez több, mint ragaszkodás... Ám a fiú nem annyira érdeklődik húga iránt. A dolgok akkor vesznek fordulatot, amikor a Seh-Joonnak barátnője lesz és visszatér egy régi ismerős, aki nagyon érdeklődik Seh-Wah iránt. Vajon mi lesz a két testvér sorsa? Kiderülnek a titkok és a valódi személyiségek. Aki jónak és kedvesnek mutatja magát... lehet, hogy igazából ő a legkegyetlenebb? Ki ragaszkodik jobban kihez?
(Ok, nem tudok jó tartalmat írni XD)


Véleményem: Elsőre furcsa volt a témája, de nekem bejött ez a sötét és komor tiltott szerelem dolog. XD A rajzolás gyönyörű! Érdekes és én végig, izgultam a szereplőkért és kíváncsian vártam, hogy mi lesz a vége. Tetszett a befejezése is. Drámai és szép volt, de nem is tudnék másik befejezést elképzelni neki. Magyarul sajna csak a 14. fejezetig található meg.
Én nagyon szeretem és már többször is újraolvastam.
Igazából ez sem manga, hanem: manhwa.

Szereplők: Olykor megkérdőjeleztem az épelméjűségüket XD De egyébként okésak voltak. Imádtam, hogy olyan szépen vannak megrajzolva. *-*



















0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review