2016. november 9., szerda

Lead ​– Szóló

Bejegyezte: 1995 dátum: szerda, november 09, 2016
Tartalom:
"Megszelídítheti a szerelem a rock n’ roll leghírhedtebb fenegyerekét?

A Stage Dive énekese, Jimmy Ferris megszokta, hogy azonnal megkap mindent, amit csak akar – egész eddigi élete a vad bulizásról és könnyű csajokról szólt. Végül azonban túltolja a rock n’ rollt, és az elvonón találja magát, utána pedig megkapja személyi asszisztensnek Lenát, akinek egyik legfontosabb feladata megakadályozni, hogy visszaessen.
Lena nem hajlandó elviselni szexis főnöke allűrjeit, és annak ellenére, hogy az első pillanattól kezdve szinte izzik körülöttük a levegő, elhatározza, hogy a kapcsolatukat szigorúan szakmai alapon tartja. Jimmy azonban túlságosan messze megy, és a fenegyerek hirtelen rádöbben, hogy nagyon könnyen elveszítheti a legjobb dolgot, ami az életében valaha történt. Vajon meg tudja győzni makacs asszisztensét, hogy vállalják a kockázatot, és hagyja, hogy a szíve vezesse?"


Én és a könyv: 
Alapból nem nagyon terveztem elolvasni, de egyik barátnőm nagyon ajánlgatta.

Véleményem
EZ MEG MI VOLT?????
Mármint; Atya. Úr. Isten.
Ezt most úgy olvassátok, hogy én az első részt szinte utáltam, a második rész meg amolyan elmegy kategória volt.
De ez? Hát ez valami eszméletlen módon tetszett!!!
Nem is akartam elolvasni… Ugyebár fentebb említettem, hogy az első két rész nem igazán tetszett.
Aztán Rita elkezdte és nagyon ajánlgatni kezdte.
Mondom jó… Elolvasom. De még ekkor se fűztem hozzá nagy reményeket, mivel neki anno az első rész is tetszett. xD
Már szinte meg is fogalmaztam magamban a hisztijeimet, amikkel elárasztom őt.
De akkor elkezdtem… O.O
Hirtelen olyan volt (legalábbis nekem), mintha ezt a könyvet nem is ugyanaz az írónő találta volna ki.
Minden benne volt, amit az előző kötetekből hiányoltam, vagy éppen nem volt annyi benne abból, amit soknak éreztem.
Jimmyt nem szerettem az előző részekben és még véletlenül se képzeltem volna, hogy megszerethetem. De olyan szépen volt levezetve a karaktere, hogy csak ámultam. Lena pedig a három kötet közül a legjobb női karakter és olyan jókat röhögtem a poénjain. Plusz imádtam, hogy előszeretettel használja az iróniát.
De amit a legjobban imádtam; Végre azt láttam, hogy igazi érzelmek alakultak ki és nem csak szimplán pár nap alatt vagy egy-két hét után.


Ami nagyon tetszett: 
Úgy összességében,

Ami nem tetszett: 
...


Idézet: 
"Vajon hány évet kapok, ha most megfojtom? Ez volt itt a nagy kérdés."

"Angyalok sem mosolyognak nálam ártatlanabbul. Próbálkozhatnak, de ezek a mocskos szájú, szárnyas, hazug kis disznók akkor is elbuknak."

"– Ez az én házam. Ott bujkálok, ahol csak akarok! – A nappali sötétségéből lépett ki. Fekete ruhája miatt tökéletesen beolvadt. – És ne dobd le oda a cuccodat csak így! Vidd be a saját szobádba!"

"– Ha valami túlságosan össze van törve, lehet, hogy már semmi értelme megpróbálni helyrehozni."

"(…) Elmosodott árny közeledett lassú léptekkel. 
– Mi a… 
– Kelj fel! – parancsolta Jimmy. – Futni megyünk. 
– Neked elment az eszed, cseszd meg?! "


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review