2016. november 24., csütörtök

Kalózszerelem

Bejegyezte: 1995 dátum: csütörtök, november 24, 2016
Tartalom:
"A gyönyörű Bettina Verlaine hajóra száll, hogy egy karib-tengeri kis szigeten, apja akaratát beteljesítve férjhez menjen a gazdag ültetvényeshez, De Lampert grófhoz. A sors azonban más jövőt szánt neki…
Tristan, a hatalmas termetű, jóképű, szőke kalózkapitány életét egyetlen érzelem irányítja, a bosszúvágy, míg meg nem pillantja Bettinát, aki iránt csillapíthatatlan szenvedélyre gyúl. A tüzes és megtörhetetlen Bettina úgy érzi, teste elárulja őt, akaratával azonban mindent elkövet, hogy szabaduljon elrablójától, de szökése minden alkalommal csak még nagyobb bajba sodorja. Számtalan megpróbáltatáson kell keresztülmennie, míg belátja, hogy nem harcolhat saját érzései és sorsa ellen, és a Karib-tenger egy egzotikus, csodálatos szigetén végül mégis megismeri a legnagyobb boldogságot."




Én és a könyv: 
Szerettem volna valami kalózos, de romantikus könyvet. A szomszédnál nézelődve ezt találtam.

Véleményem: 
Ezzel a könyvvel komoly bajok vannak.
De úgy őszintén, tényleg komoly bajok...
Először is rettenetesen fárasztó.
A vicc az egészben az, hogy az írónő képes volt három erotikus jelenetet szinte ugyanúgy leírni. Komolyan mondom az a három jelenet szinte szóról-szóra ugyanaz. Bár én nem is nagyon mondanám erotikus jelenetnek, mivel eléggé szegényesen van megfogalmazva. Vagy csak én éreztem így?
(Erről persze gondolom az is tehet, hogy könyv eredeti megjelenése  1978-as. Gondolom ekkor még nem volt túlzottan elfogadott a részletesebb leírás.)
Ugyancsak ez a gondom némelyik párbeszédes résszel.... Állandóan ugyanazt szajkózták. Kösziii, elsőre is megértettem. Nem kell még százszor elmondani más szavakkal.
Másik hatalmas gond;
"Azért erőszakol meg, mert te ellenállsz neki. Egyszerűen csak téged akar. Mostanra igazán elfogadhattad volna a helyzetet." - mondotta a dajka. Igen lányok! Fogadjátok el, ha elrabolnak és megerőszakolnak. Mivel a pasi egyszerűen csak akar titeket. Ez így tök normális...
Ez egy vicc... Az erőszak az akkor is erőszak, ha a pasi jól néz ki és kedves. Erre nem lehet azt mondani, hogy "Jaj, de romantikus, mert végül egymásba szerettek".
Persze, oké kalóz... A kalóz meg kegyetlen stb. (Bár Tristan minden volt csak épp kegyetlen nem.)
És végül is, amikor neki kezdtem a könyvnek éppen ezt vártam... De ez valahogy akkor sem volt számomra jól felépítve.
Plusz ne mondja már nekem senki, hogy ez a csaj tényleg annyira csodálatosan szép, hogy egyszerűen minden pasi megakarja őt dugni. Megint csak azt tudom mondani, hogy ez kész vicc.
Szóval nekem nem tetszett. Büszke vagyok magamra, hogy képes voltam a végére érni - igaz jó pár oldalt kihagytam. (Leginkább a vége felé)
Ui: A borító se tetszik.

Ami nagyon tetszett: 
Az alap ötlet jó lett volna, plusz a vége egész tűrhető volt.

Ami nem tetszett: 
Úgy összességében nem jött be.

Idézet: 
"-Az embereim úgy vélik, hogy ön gyönyörű, Bettina – jegyezte meg egykedvűen. – De őszintén szólva, nem tudom, hogyan állapították meg, amikor alig látszik valami az arcából a fekete portól.
Bettina ösztönösen az arcához kapott, hogy ledörgölje róla a feketeséget. De mikor látta, hogy a kezén nincs semmi, rájött, hogy a férfi ravaszul csapdába csalta.
-Szóval mégiscsak ért angolul. Sejtettem. Miért hazudott a szolgája?
Bettina egy kicsit habozott, mielőtt válaszolt volna.
-Mert…. mert nem akarta, hogy beszéljek önnel. Azt hiszem, attól tartott, hogy kijövök a sodromból."

"Azért erőszakol meg, mert te ellenállsz neki. Egyszerűen csak téged akar. Mostanra igazán elfogadhattad volna a helyzetet."

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review