2016. november 18., péntek

A korona

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, november 18, 2016
Spoilert tartalmazhat az előző kötetekre nézve!!!
Tartalom: 
"A PÁRVÁLASZTÓT CSAK EGY IFJÚ NYERHETI MEG.
A HERCEGNŐNEK PEDIG CSAK EGY SZÍVE VAN.

Eadlyn Illéa első olyan hercegnője, akinek Párválasztót rendeznek, ám egyáltalán nem hiszi, hogy harmincöt kérője közül bármelyikbe is beleszerethet.
A versengés első heteiben kizárólag a napokat számolja, hogy mikor küldheti végre haza az összes fiatalembert. A palotában történő események következtében azonban egyre inkább a figyelem középpontjába kerül, és eközben arra is ráeszmél, hogy talán mégsem tenné boldoggá, ha magányos maradna.
Eadlyn még mindig nem igazán tudja elhinni, hogy rá is olyan tündérmesébe illő élet várhat, mint a szüleire húsz évvel korábban. Az embert azonban a szíve időnként nagyon is meglepi… Ezért a lánynak hamarosan olyan döntést kell hoznia, amely minden korábbinál lehetetlenebbnek és fontosabbnak bizonyul."




Én és a könyv: 
Kölcsön kaptam. Plusz amúgy is érdekelt mi lesz a vége Eadlyn párválasztójának.

Véleményem: 
Nem rég olvastam a könyvet. Durván két nap alatt bedaráltam és amikor letettem úgy voltam vele, hogy tetszett.
Igen jó volt, de így visszagondolva azért valami hiányzott is belőle.
Végül a hercegnő tökéletesen választott. Én pedig először el se tudtam képzelni, hogy a sok komplikációt tekintve hogyan fog eljutni idáig. Valahogy nem mertem reménykedni a happy end-ben…
És, ha az olvasó jól belegondol, még így sem oldódott meg minden. Az írónő megint nyitva hagyott egy csomó kiskaput, amiken csak elgondolkodhatunk, hogy "Na vajon, akkor mi lett ezután?".
Én megszerettem Maxon és America lányát. Mondjuk sokkal ellentétben már az előző részben is kedveltem. Ebben a kötetben pedig igazán megmutatta az emberibb oldalát is.
Viszont hiányoltam a a több és mélyebb érzelmeket a szerelmi szálat tekintve…
Kicsit elsietettnek is éreztem és kapkodósnak…  Amolyan zárjuk már le végre ezt a témát...
Szívesebben láttam volna több cuki jelenetet, keveselltem őket. Ezzel szemben több szerepet kapott az család és a hercegnősdi. Ami ugyan nem gond... Csak hát na! XD
Mondjuk úgy, hogy ez a könyv lehetett volna hosszabb is.
De a kiválasztott srácot bírtam(benne volt a top kettőben), szóval megbocsájtom eme hibát :D
Bár tény, hogy az első részben még nagyon nem neki szurkoltam, de ez van.
Nekem az előző rész jobban tetszett, de ez se volt rossz.

Ami nagyon tetszett: 
Eadlyn karakterét szerettem.

Ami nem tetszett: 
Kicsit elsietettnek éreztem a szerelmi szálat.

Idézet: 
"– Hallgass a lányodra – tanácsolta apa. – Nagyon okos gyerek. Tőlem örökölte.
– Nem akarsz inkább tovább aludni? – tudakolta színtelen hangon anya."

"– Tulajdonképpen nem ismerek senkit, akinek az első csókja igazán rendkívüli lett volna.
Pár másodperc után ennyit felelt csak: – Én se. Talán nem is az első csóknak kell igazán nagyszerűnek lennie. Hanem inkább az utolsónak."

"– Megteszek bármit, Eadlyn, amit csak kérsz – suttogta.
Válaszképpen megráztam a fejem.
– Nem kérhetem.
Elgondolkodva hunyorított rám.
– Miért nem? Tán valami rosszat tettem?
– Ugyan, dehogy, te szamár! – húzódtam el tőle. – Úgy tűnik…. Mintha inkább nagyon is jól csináltál volna – dohogtam. – Nem csókolhatlak meg úgy, mintha semmiség lenne az egész, mert közben kiderült, hogy te magad sem vagy semmiség."


1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Our own mathematics adviser attire when Depend 100 as well as scans an account on the subject of 100 for the little ones. https://imgur.com/a/pmWBOhP https://imgur.com/a/aDs7VLD https://imgur.com/a/URbHNaC https://imgur.com/a/Ypt744a https://imgur.com/a/pS2gjlU https://imgur.com/a/4NJibfm https://imgur.com/a/Aw79EK1

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review