2014. március 2., vasárnap

Csókot vegyenek!

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, március 02, 2014
Tartalom:
"Egyetlen csók… mégis mindent fenekestől felforgat…
Amikor az iskola Tavaszi Karneválján Elle csóksátrat nyit, úgy hozza a sors, hogy az ajka összeforr Noah-éval, és ettől Elle élete fenekestől felfordul. Románcuk azonban korántsem mesébe illő, és Elle joggal tart attól, hogy előbb-utóbb összetörik a szívét… Vajon elnyeri végül Elle a boldogságát?
„Stephenie Mayer 17 éves utódja” – velvet.hu
A Kissing Booth a legnagyobb szenzáció a Wattpad-en: eddig 19 millióan olvasták, és 40 ezren szóltak hozzá. A könyv elnyerte a legnépszerűbb tiniregénynek járó Watty Award-díjat."


Én és a könyv: Olvastam róla egy bejegyzést és meghozta hozzá a kedvem.

Véleményem:
Aranyos, leginkább ezzel a szóval tudom jellemezni. Nem vártam eget-rengető történetet, de azért valami nagyobb cselekményszálra számítottam. Bár kb. 13-14 évesen lehet, hogy visítozva szorítottam volna a mellkasomhoz...XD
Először felsorolnám a pozitívumokat:
- Vicces!
- Aranyos az alap sztori.
- A fiú-lány barátság. *-* 
- Lee!!!! Noah!!!!
- A főszereplőt Noah-nak hívják! XD Úgy imádom ezt a nevet. XD
- Kedvelhető szereplők.
- Rosszfiú, aki nem is rossz. XD
- Könnyed, gyorsan lehet vele haladni (Két nap alatt kivégeztem)
- Olvastatta magát
- A vége!!!!!
- Egy 17 éves írta!!! GRATULA!!!!!

Negatívumok:
- Cselekmény = nulla --->bulizás, csókolózás, pletykálás, egy kis titkolózás, néhány veszekedés és kb. ennyi.
- Semmi csavar
- Az alap konfliktusnak semmi értelmét nem láttam
- Elle!!! Alapjáraton nincs vele bajom. De mégis miért van oda érte mindenki? Mivel szolgált rá erre? Miért kell mindenkinek éppen ő? 
- Noah... Hű, de kibaszottul nyálas lett a végére! XD ----> jóóó, ez biztos csak nekem számít negatívumnak.
- Néhány dolgot túl szajkóztak. Pl: Nem vagyok szerelmes, Noah annyira dögös, Ellet meg kell védeni stb.

Szóval úgy nagyjából így látom. Több a pozitívum, mint a negatívum. :D Nem volt rossz könyv és érdekelt is, de senki se számítson hatalmas csavarokra, konfliktusokra stb. Egyszer olvasós (Legalábbis nekem) Annyi biztos, hogy nem bántam meg az elolvasását és nem volt kínszenvedés a végére érni. :)





Nem találtam trailert, de ez a videó olyan cuki! *-*



Idézet:

"– Bármit megteszek, amit csak kérsz, hogy jóvá tegyem ezt a dolgot! Esküszöm! Tényleg borzasztóan sajnálom! 
– Tudom – nyugtatott meg Lee. – És a szavadon foglak. 
– Bármit megteszek az ésszerűség határain belül – tettem hozzá gyorsan. – Szóval nincs életfogytig ingyenturmix. Azért egyetemre is gyűjtenem kell."


"– És akkor ti kik vagytok? – nevetett Lee. – A szépség és a szörnyeteg? Persze te lennél a szörnyeteg. Noah és én ugyanazokat a géneket örököltük, és én biztos nem vagyok szörnyeteg. Nézz csak rám."

"– Hűha. Ez elég sokáig tartott. 
– Micsoda? 
– Bányarémből egész csinossá változni – mondta Brad a foghíjas tízévesek édes mosolyával."


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review