2014. március 27., csütörtök

A Szent Johanna gimi - Kezdet

Bejegyezte: 1995 dátum: csütörtök, március 27, 2014
Tartalom:
"Új magyar ifjúsági könyvsorozat nyolc kötetben a nagyon tehetséges fiatal szerző tollából! Ha elkezded, biztosan nem tudod majd letenni!!! Tuti, hogy függővé válsz! Egy sorozat a való életről. Egy sorozat, amely itt és most játszódik. Egy gimi, ahová mindenki szívesen járna. Srácok, akik olyanok, mint te és mégis mások. A történet rólad is szól!
Fiatalon baromi jó az élet, ahogy ez a könyv is ezt tükrözi számomra. – Barnee (Idiot Side).
Egy kicsit mindannyian magunkra ismerhetünk a sorok között. – Rami
Mindig is kedveltem a hiteles szerzőket, akik az életből merítenek. – AFC Tomi
Aki esetleg eddig nem szeretett olvasni, annak mindenképpen ajánlom a figyelmébe. Áttörés lesz! – Barbee"



Én és a könyv: Mindenhol beleütköztem. Szóval egyre kíváncsibb lettem, hogy mi ez a nagy felhajtás körülötte.

Véleményem:
Hát van nekünk egy osztályunk. 
Név szerint róluk van szó:
Antai-Kelemen Ádám(Cortez)
Bencze Virág
Bernáth András
Jacques Chatelain(Zsák)
Felmayer Dávid (Dave)
Haraszti Róbert
Nagy Zsolt
Neményi Arnold
Pósa Richárd (Ricsi) 
Rentai Renáta (Reni)
Szatmáry Kinga
Zsidák Gábor

Így az első kötetben még nem ismerhettünk meg mindenkit (rendesen)Egyenlőre a legtöbb szereplővel úgy vagyok, hogy tök semlegesek. 
Maga a könyv... nem tudom. Őszintén szólva nem sok mindenről szól, de nem is vártam nagy történet szálat. (így elsőre és egy osztályról szóló történetben) Viszont az írónő jó poénokkal tette tele a könyvet. Olvastatta magát, gyorsan haladtam vele. Igazából rettentő kíváncsi vagyok a folytatásra, mert: 
Reni végül kivel jön össze? 
Lesznek hatalmas kavarodások? (szerelmi háromszög, netán szerelmi sokszög)
Lesz jellemfejlődés?
Mégis mi a fenéről fog szólni 8 köteten keresztül? XD
Összességében: Így a kezdetek kezdetén, még az én véleményem is kezdetleges. XD Viszont tetszett is. :)

Ami nagyon tetszett:
Poénok.
Az elején lévő adatlapok.

Ami nem tetszett: 
Semmi extrát nem tudok kiemelni. 





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review