2017. június 3., szombat

Sz, mint szűz

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, június 03, 2017
Tartalom:
"Szűznek lenni szívás. Valerie-t eddig is sokan hülyének nézték, amiért a házasságig várni akar a szexszel, az viszont már nagyon gáz, hogy emiatt a pasija szakít vele, Val nyilvános kiborulása pedig felkerül a YouTube-ra. De a lány kitart az elvei mellett, és ha már úgyis milliók röhögnek rajta, elindítja a „V mint vigyázz a szüzességedre!”-kampányt, ami pillanatok alatt országos méretűre nő. A szívdöglesztő rocksztár, Kyle Hamilton is hall Valerie fogadalmáról, és mindent elkövet, hogy a lány khm… meggondolja magát. Ellenállni „Az év legszexibb pasijá"-nak, amikor hódító üzemmódba kapcsol? Sok sikert, Szűz Val!"




Én és a könyv: 
Figyelemfelkeltő volt a cím és a tartalom is.

Véleményem:
Gyorsan a végére lehet érni és nálam ez volt a legnagyobb pozitívuma. Illetve az, hogy nem kellett rajta agyalni és az én pihent agyamnak most kellett egy olyan könyv, amit csak bedarálok. Deeee, még így sem tetszett túlzottan.
Először is azt hittem, hogy kicsit poénosabb lesz. De sajnos egy részre sem emlékszem, ahol elnevettem volna magam. A szereplők sem voltak valami szimpatikusak.
C és V barátsága meg egyenesen borzadály volt. xD

Akkor a nagy rocksztárunk is meglehetősen fura alak volt. Én nem olvadoztam tőle.
(Bár azt nem állítom, hogy nem volt néhány jó pillanata.)
Igazból rohadtul nem tartott tiszteletben semmit és ez nekem nagyon nem volt szimpatikus. :D
A csajszinak pasija van, de nem érdekli. Tényleg tök sokszor leégette a lányt és igazából észre se veszi. A csajszi elmondja a nézeteit, megérti… De azért tovább és tovább nyomul. (Amit mondjuk megértek, hisz pasiból van… De talán, ha kicsit visszafogottabb lett volna… :D)
Amúgy ahhoz képest, hogy ő a főhős… Elég keveset szerepelt. Legalábbis szerintem.

Összességében úgy gondolom ez az egész könyv túl volt komplikálva.
Az írónő nagyon a tudtunkra akarta adni ezt a nem gáz, hogyha szűz vagy dolgot. Amiben persze igaza van, csak annyi, hogy így más vonalra terelődött a könyv és vesztett a szórakoztató mivoltából. (Legalábbis nálam.)

Ami nagyon tetszett: 
Az alapötlet.

Ami nem tetszett: 
Szereplők, kivitelezés, a vége. Szóval elég sok minden. xD




Idézet:
"– Beszéltünk is? – kérdezte kíváncsian.
– Igazából nem, de egyszer kinyitottad nekem az ajtót, amikor tele volt a kezem.
– Milyen lovagias voltam!
– Igen. Láttad, hogy egy halom könyvet cipelek, mire odaugrottál, kinyitottad az ajtót, és azt mondtad: „Csak utánad!" Közben mélyen meghajoltál.
– Tiszta hülyének állítasz be!
– Most viccelsz? Utána egy évig ájuldoztam.
– Ez komoly? Ezzel ennyire levettelek a lábadról? Ha csak ennyi kell, minek ücsörgünk még itt? Keressünk gyorsan egy ajtót!"

"– Oscar, a mogorva aszkéta? – nevettem, amikor idáig jutottam a névlistában.
– Már elolvastam az első bejegyzését – vihogott Robin. – Nem valami boldog, de hát a barátnője regisztrált, és mivel úgyis bukta a szexet, úgy gondolta, akkor már csatlakozik, így legalább a nyilvánosság előtt rinyálhat.
– És nem is dobta a csajt. – Egy piros pont Oscarnak."

"– Szűz vagyok, nem szent."

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review