2015. február 14., szombat

A szürke ötven árnyalata

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, február 14, 2015
Tartalom:
"A szürke ötven árnyalata a világszerte hatalmas karriert befutott bestseller várva várt filmváltozata. Kiadása óta az Ötven árnyalat trilógiát 51 nyelvre fordították le, és több mint 100 millió példányt adtak el belőle nyomtatott és digitális formában, és ezzel a trilógia bekerült minden idők leggyorsabban legnagyobb példányszámban fogyó könyvei közé."




Véleményem:
BOLDOG VALENTIN NAPOT! Mivel mással lehetne ezt a napot megkoronázni?
Tegnap(péntek 13.), három barátnőmmel elmentünk a moziba és mi is meglestük magunknak Mr. Greyt. ;)Már a suliba ráhangolódtunk a dologra, ahol a számvitel órán elújságoltam az osztályfőnökünknek, hogy megyünk megnézni a filmet. Ofőnk persze szintén olvasta a könyvet és mondta, hogy ő is megy, csak ő az eggyel későbbire. :P
Fiú osztálytársaink meg nem igazán értették, hogy miről beszélünk és elég érdekes arcot vágtak, amikor elkezdtünk arról beszélni, hogy reméljük ez meg az nem marad ki.
Az élmény még igazán friss és még emlékszem az apró kis részletekre. Viszont a könyvet már olyan nagyon régen olvastam(nem ártana újra olvasni xD), hogy fogalmam nincs melyik fontosabb jelenet maradt ki vagy ehhez hasonló.
A film első fele nagyon vicces volt, de a könyv humorát megtartva. A színésznővel is megbékéltem, akit egészen a film kezdetéig szapultam, hogy nekem nem tetszik. Kicsit sokalltam a száj harapdálást, bár tény, hogy a könyvben ennek is fontos szerepe van. Illetve... szerintem ez leginkább nőknek készült, hisz a könyveknek is inkább a nők a rajongói, és mégis több pucér Ana-t láttam, mint Greyt... Bár ez tipikus... Naaa, mindegy.
És nem! Sokkal ellentétben, nem sokallom a filmben lévő szex jelenteket. Tisztában voltam vele, hogy mire ülök be. Úgyhogy nem is értem, hogy ezen sokan miért háborognak? XD
Imááádtam, hogy nem hagyták ki az emailokat és ilyen kis felugró ablakokkal oldották meg.
Jajj, és annak mennyire örültem, hogy az én drága kedvenc mondatom nem maradt ki. xD
A film lezárását is imádom, mert olyan akár a könyv: Rögtön akarod, hogy folytatódjon. Amikor vége lett a filmnek sokan mögöttük felhördültek, hogy: VÉGE? XD Barátnőim és én mind olvastuk a könyvet, szóval nem ért meglepetésként... de még mi is pislogtunk, hogy "komolyan ennyi?"
Persze én nem mondom, hogy ez lesz életem kedvenc filmje, de tény, hogy nem lett rossz. Én sokkal rosszabbra számítottam. De az is tény, hogy a vége felé már csak arra tudtam gondolni, hogy túl sok üdítőt ittam és ki kell mennem!!!! XDDD
Egyszer érdemes megnézni. :)

Ami nagyon tetszett: 
Vicces részek. (Éééés nem csak én nevettem XD)

Ami nem tetszett: 
Kevés a pucér Grey! XD (Nem vagyok perverz... :P)



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review